طی حکمی؛

یک سیاهکلی دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان شد + سوابق و حکم

با حکم رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان؛ مهدی مهدوی به عنوان دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان منصوب شد.

یک سیاهکلی دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان شد + سوابق و حکم

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، با حکم مصطفی قامتی مقدم رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان؛ مهدی مهدوی سیاهکلی به عنوان دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان منصوب شد.

مهدوی متولد سال ۱۳۲۸ از سیاهکل می باشد.

وی در دوران جوانی عضو تیم های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال و پینگ پنگ شهرستان سیاهکل بود و سه دوره به مسابقات قهرمانی کشور جام گندم طلائی در رشته های فوتبال و والیبال اعزام شد.

این ورزشکار سیاهکلی به مدت ۳۱ سال دبیر ورزش آموزش و پرورش سیاهکل بود و در کارنامه ورزشی خود به مدت یک دهه رئیس هیئت والیبال سیاهکل، داور ملی والیبال، داور فوتبال و مربی و داور بسکتبال، دبیر فوتبال سیاهکل، مسئول انجمن والیبال آموزشگاه های سیاهکل را دارد.

از دیگر سوابق ورزشی مهدوی می توان به مسئول کمیته انضباطی هیئت والیبال گیلان، عضو مؤسس، عضو کمیته انضباطی و شورای عمومی کانون کوهنوردان گیلان، مسئول کارگروه پیشکسوتان کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان و عضو مؤسس و سرپرست گروه کوهنوردی مرداویج اشاره کرد.

در حکم وی آمده است:

جناب آقای مهدی مهدوی

با عنایت به دانش، تعهد، تخصص، تجارب و شایستگی های جنابعالی، بموجب این حکم بعنوان دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان منصوب میگردید.

امید است با توکل بر خداوند منان به خداوند منان و نیز حسن تدبیر و برنامه ریزی مناسب در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

مصطفی قامتی مقدم

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان

مهدی مهدوی

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه