تالارهای عروسی باید محلی برای ارزشها باشد

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: چون بنای زندگی، ارزش نهادن به خواسته های مشروع انسانی است، لذا تالارهای عروسی باید محلی برای ارزشها باشد.

تالارهای عروسی باید محلی برای ارزشها باشد

به گزارش ۸دی نیوز، سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان روز گذشته در نهمین کمسیون امنیت اخلاقی پلیس که با موضوع ساماندهی بهتر تالارهای عروسی در ستاد انتظامی پلیس استان برگزار شده بود، گفت: هدف از نظارت، کنترل و تلاش پلیس در تالارها، برگزاری بهتر مراسم ارزشمند عروسی و جشن های شادی است.

 سردار قائد رحمتی، خواسته های پلیس از تالاردارها را، خواسته هایی در راستای ارتقاء جایگاه تالارها در جامعه نامید و اظهار داشت: مدیران تالار باید با رعایت مقررات صنفی جایگاه تالار را در جامعه بالا برده و به مکانی خاطره انگیز در اذهان تبدیل نمایند.

Picture 004

 ابراهیم قائد رحمتی تصریح کرد: باید تلاش کنیم ارزش انسانی را در جشن ها ارتقاء داده و انسان را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

 وی با اعلام اینکه چون بنای زندگی ارزش نهادن به خواسته های مشروع انسانی است، تالارهای عروسی باید محلی برای ارزشها باشد، افزود: خواسته پلیس از تالارها در راستای مطالبات مردمی است و تالار باید با رعایت مقررات صنفی، رضایت صاحبان جشن ها را نیز جلب نمایند.

 وی تالار را اماکن عمومی تعریف کرد و بیان داشت : مدیر اماکن عمومی باید حرمت مهمانش را حفظ نموده و او را از هر خطری مصون نگهدارد.

Picture 011

قائد رحمتی پلیس را حافظ ارزشها و یاور مدیران تالارها معرفی کرد، اذعان داشت: پلیس در راستای رعایت مقررات صنفی و حفظ شئونات اسلامی یاور مدیران تالارها می باشد.

سردار قائد رحمتی تصریح کرد: تالارها باید ضمن برپایی مراسمات شئونات اسلامی و مقررات صنفی را دقیقا رعایت کنند.

 وی تصریح کرد: هر عمل یا اقدامی که زمینه ساز ناهنجاریها یا موجبات تنزل جایگاه انسانی باشد با اعمال قانون پلیس مواجه خواهد شد.

 فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با صدور دستور، مبنی بر کنترل و نظارت گسترده تر از تالار داران یاد آور شد با اعمال قانون قاطع تر باید جایگاه تالارها و جشن ها را در استان ارتقاء دهیم.

 Picture 001  

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه