جانشین مدیر مخابرات گیلان:

تمام روستاهای ماسال دارای اینترنت هستند

جانشین مدیر مخابرات گیلان گفت: در این شهرستان تمام روستاها دارای اینترنت هستند. این امر مگر به واسطه حمایت های دولت میسر نبود.

تمام روستاهای ماسال دارای اینترنت هستند

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، صبح امروز با حضور استاندار گیلان، نماینده مردم تالش بزرگ و جمعی از مسئولین شهرستانی ۶ پروژه مخابراتی شهرستان ماسال به صورت نمادین در مرکز مخابرات روستای تاسکوه افتتاح شد.

غفار حسینی جانشین مدیر مخابرات گیلان در این مراسم با اشاره به پروژه مخابراتی روستای تاسکوه گفت: تا پیش از این ارتباطات این مرکز از طریق رادیویی صورت می گرفت اما در حال حاضر سیستم فیبر نوری در این مرکز راه اندازی شده که از کیفیت و پهنای باند بیشتری برخوردار است.

حسینی در خصوص ضریب نفوذ اینترنت در ماسال گفت: در این شهرستان تمام روستاها دارای اینترنت هستند. این امر مگر به واسطه حمایت های دولت تدبیر و امید میسر نبود. امسال در ماسال ۶ پروژه تلفن سیار نسل سوم و چهارم (۳G  و ۴G) داریم که افتتاح می شود.

وی افزود: موفق شدیم در ماسال یک مسیر حفاظتی برای فیبر نوری احداث کنیم که اگر مسیر اصلی ارتباطات قطع شد بتوان از این مسیر استفاده کرد. در مجموع برای اجرای پروژه های مخابراتی ماسال مبلغ سه میلیارد و چهار صد میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

جانشین مدیر مخابرات گیلان وضعیت مخابراتی ماسال را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ماسال در زمینه خدمات رسانی مخابراتی به حدی خوب عمل کرده است که در ارزیابی سه ماهه، جایگاه سوم استان از میان ۱۶ شهرستان را به خود اختصاص داده است.

 

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه