شفای زائر شمالی حرم حضرت معصومه(س) به عنایت آن بانوی کریمه

در صحن حرم بودم. دیدم زائری خیلی گریه میکند. برایم سوال پیش آمد که چرا این همه تحت تاثیر قرار گرفته است؟! به سمتش رفتم و دلیل این امر را جویا شدم. پرسیدم: چه شده است و چرا اینقدر گریه میکنی؟

شفای زائر شمالی حرم حضرت معصومه(س) به عنایت آن بانوی کریمه

به گزارش ۸دی نیوز، به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، روز میلاد این بانوی کریمه خبرنگار مذهبی هشت دی نیوز مصاحبه ای را در قم با یکی از خدام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انجام داد.

آقای حسن اسداللهی خادمی بود که پس از درخواست از چندین خادم خواهش مصاحبه را پذیرفت. سایر خدام که عموما جوان هم بودند مصاحبه انجام نمی دادند و می گفتند که ما نوکر کوچک این بارگاهیم از قدیمی تر ها بپرسید. در ادامه مشروح صحبتهای ایشان را میخوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم 

هر روز با سلام تو آغاز میکنیم

عرض ارادتیست که به تو ابراز میکنیم

مرغ شکسته بال حریم تو ایم ما

فیض نگاه توست که پرواز میکنیم

 
DSC_0221

با عرض سلام خدمت همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت

اینجا حرم حضرت معصومه (س) است. شور و شوق بسیاری بمناسبت ولادت باشکوه حضرت فاطمه معصومه(س) و مراسمات مختلفی که تا کنون برگزار شده است، برپاست. مراسم های سخنرانی، مداحی و خطبه خوانی توسط خدام حرم برگزار شده است. بنده به نیابت از همه دوستداران اهل بیت سلامی خدمت حضرت فاطمه معصومعه (س) عرض مینمایم:

السلام علیک یا بنت رسول الله، السلام علیک بنت فاطمه و خدیجه کبری، السلام علیک بنت امیرالمومنین، السلام علیک یا بنت الحسن و الحسین، السلام علیک یا بنت ولی الله، السلام علیک یا اخت ولی الله، السلام علیک عمت ولی الله، السلام علیک یا بنت موسی بن جعفر و رحمت الله و برکاته

نایب الزیاره همه دوستداران این بانوی بزرگوار در این مزجع شریف هستیم.

کرامات حضرت بسیار زیاد است. منتها زائران حضرت زرنگ شدند، می آیند شفایشان را میگیرند و بدون اینکه کسی بفهمد، میروند.

بنده هم به عنوان نوکر کوچک این خانه، کرامات بسیاری از این بانوی گرامی دیده ام. اما خاطره ای که در ذهنم همچنان زنده است، برمیگردد به مدتی پیش که در صحن حرم بودم. دیدم زائری خیلی گریه میکند. برایم سوال پیش آمد که چرا این همه تحت تاثیر قرار گرفته است؟!

به سمتش رفتم و دلیل این امر را جویا شدم. پرسیدم: چه شده است و چرا اینقدر گریه میکنی؟ گفت: من تومور مغزی داشته ام و ساکن شمال هستم. برای عمل به تهران رفتم و خانواده ام هم برای زیارت به قم آمدند. نیمه های شب از خواب بلند شدم دیدم دیگر دردی احساس نمیکنم. با خودم گفتم شاید موضعی باشد و باز درد برگردد.

صبح روز عمل، دکتر به من گفت اثری از تومور در مغزم نیست! دوباره تحت آزمایشات و نوار مغزی قرار گرفتم اما اثری از تومور نبود. حال برای تشکر به محضر این بانوی عظیم الشان آمدم.

این بود تنها گوشه ای از کرامات این بانوی بزرگوار. برای همه شما عاشقان و دوستداران اهل بیت توفیق الهی را مسالت دارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه