دستگیری سارقان لوازم یدکی خودرو در رودسر+ تصویر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر استان گیلان از کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم یدکی خودرو در رودسر+ تصویر

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ شعبان پایمرد فرمانده انتظامی شهرستان رودسر استان گیلان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر سرقت از فروشگاه لوازم یدکی خودروی شرکت بهمن یدک در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران مبارزه با سرقت اداره آگاهی این شهرستان با توجه به اهمیت موضوع و تحقیقات شبانه روزی میدانی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی سارقان و مخفیگاه آنها شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، آنها را در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

1

سرهنگ شعبان پایمرد اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه متهمین ، مقادیر زیادی وسایل مسروقه متعلق به شرکت بهمن یدک ، جمعا به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و ضبط ، و در این رابطه تعداد ۹ نفر سارق و مالخر اموال مسروقه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر استان گیلان در پایان با اشاره به تحویل اموال کشف شده به شرکت بهمن یدک ، از تمام مردم خواست با رعایت اصول حفاظتی و توجه به هشدار های پلیس دست سارقان را از دستبرد به اموال خود کوتاه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سجاد آقانجفی
با سلام.عکس خبر سرقت لوازم یدکی از بهمن یدک رودسر مربوط به این موضوع نیست و سارقان لباس کار با آرم را به تن داشتند. با تشکر-حراست و امنیت بهمن یدک رودسر
در حاشیه