همزمان با اولین روز از دهه فجر؛

افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی شهری و یک واحد آموزشی در لاهیجان +عکس

همزمان با اولین روز از دهه فجر ۱۱ پروژه عمران شهری و یک واحد آموزشی با حضور استاندار گیلان در لاهیجان به بهره برداری رسید.

افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی شهری و یک واحد آموزشی در لاهیجان +عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان» ، همزمان با نخستین روز از دهه فجر، سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شهرستان لاهیجان میزبان محمدعلی نجفی، استاندار گیلان و هیئت همراه جهت بهره برداری از ۱۱ پروژه عمران شهری و یک واحد آموزشی با ۱۰ میلیارد تومان هزینه بود.
محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در این مراسم با تبریک این ایام فرخنده تمام موفقیت ها و دستاوردهای نظام را حاصل خون شهدا و امام شهدا دانست و گفت: همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی با اشاره به پیشینه شهرستان لاهیجان در قیام علیه طاغوت افزود: خاطرات خوبی در کنار مردم لاهیجان در مبارزه با رژیم پهلوی دارم، مردم این شهر با هدایت‌های آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده‌ کنونی ولی فقیه در گیلان و امام جمعه آن زمان لاهیجان تظاهرات مختلفی را برپا کردند.
وی آیت الله قربانی را از مبارزان انقلابی آن دوران دانست و گفت: وی توسط رژیم طاغوت ممنوع المنبر بودند اما ما در کلاس‌های تفسیر قرآن ایشان شرکت می‌کردیم.
استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر امسال شاهد رشد ۲۰۰ درصدی پروژه ها هستیم اذعان کرد: تلاش کردیم از فرصت برجام برای توسعه‌ سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی استان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در گیلان با ۱۶ میلیون دلار امسال چند برابر اعتبار پروژه‌های عمرانی استان است.
استاندار توسعه کشور، شهر و روستا را وظیفه ایی همگانی دانست و بیان داشت: ۷۰ درصد پروژه‌ های امسال مربوط به بخش خصوصی است.

%image_alt% %image_alt%

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

%image_alt% %image_alt%

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

عکس: روابط عمومی شهرداری لاهیجان

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه