نیکفر در افتتاح پروژه های لاهیجان؛

رونق گردشگری لاهیجان نیازمند تامین زیرساخت است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: تامین زیر ساخت ها برای رونق گردشگری لاهیجان دست یافتنی ترین راه برای توسعه این شهر است.

رونق گردشگری لاهیجان نیازمند تامین زیرساخت است

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، ذبیح الله نیکفر عصر روز سه شنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و گردشگری حاجی آباد لاهیجان که با حضور استاندار انجام شد گفت: اگر امروز کشور موقعیت ویژه از نظر قدرت نظامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد همه مدیون حضرت امام و خون شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: راهی را مردم ایران با انقلاب در پیش گرفتند هنوز به پایان نرسیده است و اگر جوانان در آن زمان در خون خود غلطیدند امروز نیز این راه ادامه دارد.
وی از شهر لاهیجان به عنوان یک شهر گردشگری یاد کرد و اظهار داشت: لاهیجان در صنایع دستی بسیار غنی است و به عنوان پایتخت بامبو ایران شناخته شده است که توسعه این بخش نیازمند یک مرکز تحقیقات است.
وی با اشاره به اینکه همه موفقیت ها در سایه همدلی و همکاری بدست می آید تصریح کرد: خدمت به نظام جمهوری اسلامی نقشه راه مسوولان است و ممکن است مدیران در دوره های مختلف متفاوت باشند ولی خدماتی که ارایه می دهند به یادگار می ماند.

**خدایگانی: لاهیجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری و کنگ زنی مجتمع حاجی آباد شهرداری گفت: لاهیجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است و همه تلاش ها این است که لاهیجان به جایگاه واقعی خود برسد.
حسینعلی خدایگانی طی سخنانی اظهار داشت: مفتخریم که در اولین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز ورود امام راحل به کشور، میزبان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهر لاهیجان هستیم.
وی افزود: سی وهفت سال از حماسه تاریخ ساز و بی بدیل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشته است و اکنون امنیت خود را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کوچکترین کاری است که ما می‌توانیم در حق شهدا انجام دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان توجه به حوزه گردشگری را در توسعه و پیشرفت، حائز اهمیت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: لاهیجان با جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی، مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است.
وی در رابطه با مجتمع تفریحی و گردشگری تالاب حاجی آباد نیز گفت :مطالعه و اجرای این پروژه کاملاً علمی بوده و مطالعات ارزشمندی در این خصوص انجام شده است که برای زیرساخت های آن به مساحت ۱۸ هکتار ، جزیره طبیعی ۱۱هزار مترمربع و سه جزیره مصنوعی نیز مطالعه به اتمام رسیده است.

در مراسم کلنگی زنی مجتمع تفریحی و گردشگی حاجی آباد لاهیجان استاندار گیلان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، معاون برنامه ریزی استانداری ، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران استان و شهرستان لاهیجان حضور داشتند.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه