رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت ؛

جشنواره فجریک اتفاق خوب برای شهر رشت است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت : جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت یک اتفاق خوب و میمون برای شهر است.

جشنواره فجریک اتفاق خوب برای شهر رشت است

به گزارش ۸دی ، سید رضا موسوی روزان با حضور در اجرای آموزشگاه موسیقی سپهر در راستای برگزاری جشنواره فجر در مجتمع خاتم الانبیا اظهارداشت : سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه شهروندان رشت تبریک می گویم.

وی با اشاره به حضورمقتدرانه مردم در جریان پیروزی انقلاب تصریح کرد : ملت شجاع ایران اسلامی با حضوربا صلابت خود و با رهبریهای مدبرانه و اندیشمندانه ی امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد : امام راحل نسبت به جهان دوران خودشان و سیاستهای دنیا شناخت کامل داشتند و توانستند انقلاب را هدایت کرده و به پیروزی برسانند.

روزان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر اذعان کرد : این جشنواره مباحث فرهنگی و هنری را به دنبال دارد و برنامه خوب و مثمر ثمری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت با اعلام اینکه تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم و… از جمله برنامه های ارزشی است که در این جشنواره به آن پرداخته شده است.ف خاطر نشان کرد : اجرای آموزشگاههای موسیقی موجب نشاط و شادمانی جامعه می شود و موسیقی زبانی است که در قلب افراد تاثیر گذار است.

روزان یادآور شد : امشب اجراهای خوبی در قالب آموزشگاه موسیقی در مجتمع خاتم الانبیا برگزار شد و امیدواریم برنامه ها به گونه ای اجراشود که موجب رضایتمندی مردم و نشاط در جامعه شود.

وی با اعلام اینکه برنامه ها باید با حفظ چارچوب و اصول اساسی برگزارگردد گفت : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت نیز در جریان برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت تعاملاتی با اداره رشت داشته اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهررشت در خاتمه یادآورشد : امیدواریم چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه