در جلسه حقوق شهروندی مطرح شد؛

تقدیر رئیس شورای هماهنگی اصلاحات لاهیجان از برجام!/ از نقد رئیس دولت اصلاحات و روحانی ناراحت نشوید

رئیس شورای هماهنگی اصطلاح طلبان لاهیجان گفت: دولت و حامیانش نباید از انتقادها به رئیس دولت اصلاحات و روحانی ناراحت شوند

تقدیر رئیس شورای هماهنگی اصلاحات لاهیجان از برجام!/ از نقد رئیس دولت اصلاحات و روحانی ناراحت نشوید

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان لاهیجان در جلسه حقوق شهروندی که عصر روز شنبه با حضور نماینده عالی دولت و روسای ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: دولت تدبیر و امید با شعار تدوین و اجرای حقوق شهروندی به روی کار آمد که خوشبختانه چندی پیش این قوانین حقوق شهروندی توسط ابلاغیه ریاست جمهور اجرایی شد.

حجت الاسلام محمدرضایوسفی با اشاره به اینکه اجرای حقوق شهروندی بدون دخالت و پیگیری احزاب ضمانت اجرایی ندارد گفت:صداو سیما با دعوت از صاحب نظران در ارتباط با این قوانین باید این حق و حقوق را به همه مردم بشناساند که متاسفانه با عمل نکردن به این وظیفه، نقدی بر عملکرد صداوسیما وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛ انقلاب را برای برداشتن قدمی رو به جلو برنامه ریزی کردند و بسیاری از بزرگان و جوانان که بی شک سرمایه ملی ما بودند برای این انقلاب جان خود را دادند گفت: ایرانیان در ۲ هزار و۵۰۰ سال قبل هم دارای حقوق شهروندی بودند و بعد از ورود اسلام، حقوق شهروندی مطرح شد در حالی که اروپا امروزه به این قوانین دست یافته است و امیدواریم دولت تدبیر و امید نیز این حقوق را بار دیگر پر رنگ کند.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان لاهیجان افزود: دولت تدبیر و امید و حامیان دولت نباید در مقابل نقدها به «رییس دولت اصلاحات» و آقای روحانی ناراحت شوند بلکه باید نقدها را با گوش جان بشنوند و برای حل آن ضعف ها اقدام کنند.

حجت السلام یوسفی ضمن تقدیر از دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات بین المللی و برجام! گفت: دولت و حامیانش باید برنامه ای برای رضایت مردم، ایجاد شغل و بهتر شدن وضعیت مردم داشته باشند و امور داخلی کشور را بهبود بخشند.

%image_alt% %image_alt% %image_alt%
 گزارش: عمیدپوربابایی
عکس:برنا
پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
جلسه انتخااتی بود؟ شورای مشورتی که مجوز ندارد؛ برجام هم که با بذل و بخشایش های ایران تقریبا هیچ از آب درآمد!
در حاشیه