استاندار گیلان خبر داد؛

بهره برداری از ۸۸۲ پروژه دهه مبارک فجر در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به افزایش قابل توجه پروژه های دهه مبارک فجر گفت: ۸۸۲ پروژه در این ایام در استان گیلان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۸۸۲ پروژه دهه مبارک فجر در گیلان

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: ۸۸۲ طرح عمرانی و تولیدی بخش خصوصی در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

وی افزود: برای بهره‌برداری ازاین طرح ها  ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد تومان هزینه شده که  ۱۹۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .

استاندار گیلان با بیان اینکه عمده ی این پروژه ها در بخش های مختلف صنعتی، تجاری، کشاورزی، گردشگری، بنادر و دریانوردی، حمل و نقل، آموزشی،مخابراتی و ICT تعریف شده است خاطرنشان کرد: بخش دیگری از این پروژه ها نیز مربوط به خدمات رسانی به مردم استان شامل گازرسانی،آب رسانی،برق رسانی، آسفالت راه شهری و روستایی و مسکن مهر است.

نجفی ادامه داد: ۶۸ درصد از پروژه های افتتاحی سهم بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه حدود ۵ هزار میلیارد تومان  پروژه در دهه مبارک فجر آماده اقتتاح بود گفت: به دلیل محدودیت زمانی این ایام و تعداد بالای پروژه ها برخی از آنها همچون بخشی از  باقیمانده آزادراه قزوین- رشت و پروژه ی های بزرگ دیگر  پس از ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه