نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با 8دی:

نگاه مغرضانه آمریکایی ها نسبت به ایران قابل اصلاح نیست / ایران، سنگی بزرگ در گلوی آمریکا است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ضمن محکوم کردن رفتار ضد ایرانی ترامپ گفت: همه روئسای جمهور آمریکا نگاه مغرضانه و ضد ایرانی داشته اند.

نگاه مغرضانه آمریکایی ها نسبت به ایران قابل اصلاح نیست / ایران، سنگی بزرگ در گلوی آمریکا است

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ضمن محکوم کردن رفتار مغرضانه و ضد ایرانی رئیس جمهوری جدید آمریکا در قانون عدم صدور ویزا برای اتباع ایرانی و چند کشور مسلمان اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری آمریکایی ها واقعا قابل اعتماد نیستند.

وی آمریکا و سیاست های مغرضانه این کشور را در تقابل با سیاست ها و مشی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: این رفتار آمریکایی ها نشان می دهد که ما باید به مردم خود تکیه کنیم و به دشمن خونی و جانی خود اعتماد نکنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دونالد ترامپ یکی از ضد ایرانی ترین رئیس جمهورهای تاریخ آمریکا می باشد، گفت: رئیس جمهوری که در ابتدا قانون های ضد ایرانی و مواضع سفت و سختی را نسبت به شهروندان کشورمان اعلام می کند مطمئنا در پایان دولتش جنایت هایی را نسبت به ایران اعمال خواهد داشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نگاه مغرضانه و ضد ایرانی روئسای جمهور آمریکا نسبت به ایران را غیر قابل تغییر بر شمرد و اظهار کرد: تزویر رئوسای جمهور در آمریکا نشان داد که رئیس جمهور جدید آمریکا همچون روئسای جمهور سابق دنبال منافع کشور خودشان است و همه ی آنها نگاه مغرضانه به ایران اسلامی دارند.

نیکفر با بیان اینکه مشکل ترامپ و کشورش جمهوری اسلامی است و نه شهروندان ایرانی؛ افزود: ایران برای کشوری مثل آمریکا همچون سنگی بزرگ در گلوی آمریکا است و دولت آمریکا همیشه تلاش کرده است تا این مانع بزرگ یعنی جمهوری اسلامی ایران را از سر راه خود بر دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه