زمانی که آمریکا، انگلیس و اسرائیل از فتنه ۸۸ حمایت نمودند، اعلام برائت آشوبگران از دشمنان را ندیدیم

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران با ادعای دروغ مردم را به خیابان‌ها کشاندند، گفت: حتی زمانی که آمریکا، انگلیس و اسرائیل از آنها حمایت نمودند اعلام انزجار و برائت از دشمنان نکردند.

زمانی که آمریکا، انگلیس و اسرائیل از فتنه ۸۸ حمایت نمودند، اعلام برائت آشوبگران از دشمنان را ندیدیم

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، محمد نبی حبیبی شامگاه امشب(سه شنبه) در مراسم بزگداشت مرحوم حبیب الله عسکر اولادی و سید علی اکبر پرورش در مهدیه رشت، عسگر اولادی را فردی صالح و مجاهد صدیق و خستگی ناپذیر عنوان کرد و با اشاره به برخی از ویژگی های شخصیتی مرحوم پرورش افزود: مقام معظم رهبری لقب یاور صدیق انقلاب را به ایشان دادند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه آیت الله مکارم شیرازی ثبات قدم را مهم ترین ویژگی عسگر اودی عنوان کردند تصریح کرد: مهم ترین خصوصیت عسگر اولادی تدین وی بود.

وی با تاکید بر اینکه عسگراولادی تلسط عمیق بر شخصیت خود داشت بیان کرد: من حتی یکبار هم حس نکردم که عسگر اولادی از من مبارزاتی خود دم بزند.

عسگراولادی تلاش کرد تکیه بر اشخاص را در موتلفه اسلامی از بین ببرد

حبیبی با تاکید بر اینکه هیچ منیتی جرات رشد در عسگر اولادی را نداشت اظهار کرد: خصوصیت جهاد اکبر در مرحوم عسگر اولادی در حد اعلا بود.

وی با اشاره به ویژگی های مدیریتی عسگر اولادی خاطرنشان کرد: عسگراولادی تلاش کرد تکیه بر اشخاص را در موتلفه اسلامی از بین ببرد و به جای آن تکیه بر سیستم را جایگزین کرد.

وی تصریح کرد: به گفته آیت‌الله جوادی آملی مرحوم عسگراولادی فردی بود که به جای اینکه مرگ او را بمیراند او مرگ را میراند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش‌های مستمر عسکر اولادی در راه پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی تصریح کرد: عسکراولادی دوران ۱۳ ساله زندانش در کنار استوانه‌های انقلاب برکات و ثمرات فراوانی به همراه داشت و رویش‌های فراوانی را در کوران مبارزه رقم زد.

عسگراولادی از تمام آبروی خود برای خاموش شدن آتش فتنه مایه گذاشت

حبیبی با بیان اینکه آنها که مدعی تندروی از سوی نظام و فتنه ۸۸ بودند باید عملکرد ملایم نظام را در رفتار افرادی مانند آقای عسگراولادی ببینند که خود به دیدار سران فتنه رفته و از تمام آبروی خود برای بازگشت آنها به نظام و خاموش شدن آتش فتنه مایه گذاشتند اظهار کرد: عسگراولادی در فتنه ۸۸ برای سران فتنه نامه نوشته بود اما آنها جواب وی را ندادند و این افراد در روز قیامت نمی‌توانند ادعا کنند حجتی برای ما تمام نشده بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به مقطع دیگری از زندگی عسکراولادی اشاره کرد و با این توضیح که در همان ماه های اول بعد از انتخابات که موسوی و کروبی مردم را دعوت به حضور در خیابانها به بهانه تقلب می کردند بیان کرد: عسگر اولادی خطاب به موسوی گفت که همان راهی را در پیش گرفته است که بنی صدر رفت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه موتلفه اسلامی و شخص عسگر اولادی با تمام قوا برای خاموش کردن اتش فتنه تلاش کردند افزود: باید در تاریخ ثبت شود که عسگر اولادی برای اینکه فتنه گران بازگردند هیچ کوتاهی نکرده است.

حبیبی با اشاره به ملاقات ۵ نفر از اصولگرایان با موسوی در روزهای اول فتنه ۸۸ اظهار کرد: در این دیدار گفت‌وگوی طولانی با میرحسین انجام شد و از او خواسته شد دست از فتنه‌گری بردارد و به قانون و شورای نگهبان احترام بگذارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه بعد از این ملاقات موسوی می پذیرد که صندوقها شمارش شود افزود: اما آن شب گروهی زیر پای موسوی می نشیند و رای وی را می زنند.

موتلفه اسلامی برای آب ریختن بر روی آتش فتنه سرزنشهای بسیاری را تحمل کرد

وی با اشاره به سخنان برخی از فریب خوردگان داخلی که می گفتند موضوع تقلب کلید و رمز پیروزی ماست اظهار کرد: موتلفه اسلامی و شخص عسگر اولادی برای آب ریختن بر روی آتش فتنه تلاش کردند و سرزنشهای بسیاری را تحمل کردند.

حبیبی با تاکید بر اینکه موتلفه اسلامی زیر پرچم ولایت فعالیتهای سیاسی خود را دنبال می کند یادآور شد: عسگر اولادی آبروی چندین ساله خود را گذاشت تا افراد فریب خورده داخل توبه کنند.

فتنه گران زمانی که آمریکا، انگلیس و اسرائیل از فتنه ۸۸ حمایت نمودند اعلام برائت از دشمنان نکردند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی فتنه گران را مصداق بارز مفسد فی الارض دانست و بیان کرد: فتنه‌گران با ادعای دروغ مردم را به خیابان‌ها کشاندند و حتی زمانی که آمریکا، انگلیس و اسرائیل از آنها حمایت نمودند اعلام انزجار و برائت از دشمنان نکردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام در فتنه ۸۸ نظام جمهوری اسلامی ایران را تمام شده تلقی می کردند اظهار کرد: انان با این نیت شوم از فتنه حمایت می کردند.

نباید اجازه داد صورت مسئله فتنه ۸۸ پاک شود

وی با تصریح بر اینکه عوامل داخلی فتنه تصور می‌کردند که ۱۳ میلیون نفری که به موسوی رای داده‌اند تا آخر خط در کنار وی می‌مانند اما پس از آب شدن یخ‌های پس از انتخابات به اشتباه خود پی بردند یادآور شد: عوامل فتنه ۸۸ به دنبال پاک کردن صورت مسئله فتنه و به فراموشی سپردن حوادثی هستند که آن زمان در کشور رخ داد.

حبیبی با بیان اینکه نباید اجازه داد صورت مسئله فتنه ۸۸ پاک شود تاکید کرد: چرا که تا زمانی که انقلاب به آرمانهای خود پایبند است امکان بروز فتنه های جدید از سوی دشمنان انقلاب و اسلام وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه