فرماندار گیلانی مدعی شد؛

تنها شهر ایران که قلیان سرا در آن وجود ندارد

فرماندار گیلانی مدعی شد: با تمهیداتی که انجام شد و با کمک خانواده ها، هیچ قلیانسرایی در شهرستان وجود ندارد.

تنها شهر ایران که قلیان سرا در آن وجود ندارد

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، رضا اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری سیاهکل اظهار داشت: انعکاس واقعیت ها موجب می شود روند کاری مسئولین بیشتر شود و خبرنگاران فائق از هر گرایش چپ و راست؛ زحمات دولتمردان و مسئولین خدمتگذار را به گوش مردم می رسانند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران چشم فرمانداری هستند، گفت: رسالت خبرنگاران برای ما بسیار مهم است. زیرا آنها مشکلات مردم را به گوش مسئولینت می رسانند و خدمات دولتمردان را برای مردم تشریح می کنن که این کارها آنها بسیار ارزشمند است.

در سیاهکل (۲)

فرماندار سیاهکل تأکید کرد: سیاهکل چهارمین شهرستان از نظر وسعت است و در ردیف شهرستا های کوهستانی می باشد و با  اختلاف دمایی ۲۵ درجه ای؛ بیشترین دمینه هوایی را با شهرستان های هموجوار خود دارد. این انتظار را داریم که استان ما را در حد ۴۸ هزار نفر نبیند و به مؤلفه پراکندگی، کوهستانی و توریستی شهرستان توجه ویژه تری داشته باشد.

اسلامی، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسناجی، گفت: آیت الله هاشمی در قبل و بعد از انقلاب کمک شایانی به تداوم مسیر انقلاب کرد و یاریگر امام و رهبری بود که با کمک وی از پیچ های خطرناک عبور کردیم.

وی با اشاره به حادثه ناگوار آتش سوزی و سقوط ساختمان پلاسکو، با بیان اینکه آتش نشانان؛ ایثارنشان هستند، تصریح کرد: حادثه پلاسکو برای دوستان ما ناراحت کننده و برای دشمنان ما خوشحال کننده بود، ولی دشمنان دیدند که مردم ایران با قومیت های متفاوت با یکدیگر برادر هستند و از یکدیگر پشتیبانی می کنند.

در سیاهکل (۱)

نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: انتخابات پروژه ملی است و باید به عنوان خادمان این سرزمین و فارق از جناح بندی ها آن را انجام بدهیم و موجب یأس و نا امیدی دشمنان شویم و از خبرنگاران می خواهم تا روشنگری کنند تا مردم با حس و علاقه وصف ناپذیر خودشان در انتخابت شرکت کنند.

اسلامی با بیان اینکه سیاهکل تنها شهرستان در کشور است که قلیانسرا در آن وجود ندارد، گفت: با تمهیداتی که انجام شد و با کمک خانواده ها، هیچ قلیانرسایی در شهرستان وجود ندارد و حتی در سطح معابر و مکان هایی که عمومیت دارد نیز در صورت مشاهده عرضه قلیان؛ به وسیله دستگاه های مربوطه با آنها برخورد می شود.

وی افزود: در برجام کسی نباید از مقام معظم رهبری جلوتر حرکت کند. باید به مردم امیدواری داد. مشکلات باقی مانده تنها بانک ها هستند و ورود همواپیما و … به کشور آزاد شده است. اگر برجام نبود تولید نفت ما چهار میلیون بشکه در روز نمی شد.

در سیاهکل (۳)

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه با کمک برجام توانستیم فاینانسها را با حضور سرمایه گذار چینی به پیش ببریم، تصریح کرد: سد گولک، محور سیاهکل به ازبرم و پروژه احداث آب و فاضلاب شهری؛ در مسیر فاینانس قرار دارند و جلسات لازم با سرمایه گذار چینی نیز انجام شده است.

اسلامی با بیان اینکه افرادی تندرو به ناحق ورود می کنند و با ترامپ همصدایی دارند، گفت: دست آوردهای خودمان را نباید کوچک بشماریم و باید دست آوردهای دولت را برای مردم بازگو کنیم. دریافت مجوز غنی سازی از سازمان ملل و باطل کردن مجوز از کشورهای دیگر که می توانستند هرزمان که دلشان بخواهد به کشور ما حمله کننذ؛ از جمله دست آوردهای برجام برای کشور بود.

وی ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، بیان کرد: دهه فجر میزان سنجی برای مدیران است و مردم؛ خدمات شایسته دولت را با افتتاحیه های دهه مبارک فجر درک خواهند کرد و بیلان کاری برای دولتمردان می باشد.

در سیاهکل

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۴۰ پروژه با هزینه ۲۳ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال درسیاهکل افتتاح می شود، گفت: پروژه گازرسانی ۲۵ روستا در دهستان های خرارود، توتکی و پیرکوه، افتتاح پمپ بنزین در راه اصلی سنگر به سیاهکل و واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، از اصلی ترین پروژه های مورد افتتاح شهرستان سیاهکل در دهه مبارک فجر امسال می باشد.

اسلامی افزود: با این افتتاحیه ها که توسط بیست دستگاه اجرایی انجام خواهد شد؛ برگ زرینی از خدمات دولت برای توسعه یافتگی کشور انجام می شود.

وی تصریح کرد: شهرستان سیاهکل در توسعه یافتگی نسبت به سایر شهرستان ها عقب بود که با پی گیری و حس دلسوزانه استاندار و نگاه ویژه وی به ارائه خدمات به مردم؛ به خوبی موضوعات پیگیری می شود.

نماینده عالی دولت درسیاهکل با بیان اینکه در سال ۹۶ در بسیاری از موضوعات در سکوی اول استان گیلان خواهیم بود، ابراز کرد: سیاهکل هم اکنون در آمار و نفوس و مسکن در رتبه نخست استان است. در پپرلس نیز استفاده از کاغذ در فرمانداری کم شده و در ادارات نیز به دنبال کم کردن آن هستیم.

اسلامی با بیان اینکه روند کارهای اجرایی شهرستان با هماهنگی های انجام شده با نماینده مجلس و مسئولین شهرستانی رضایتبخش است، گفت: ارتقاع جاده ازبرم به لاهیجان از راه فرعی به راه اصلی، رفع نقاط حادثه خیز درسیاهکل، پیشرفت بسیار خوب در آغاز عملیات ساخت سد دیلمان، از جمله کارهایی است که با انجام هماهنگی های بسیار خوب مسئولین با یکدیگر انجام شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا پروژه کمربندی سیاهکل را در اولویت قرار بدهیم، خاطرنشان کرد: این پروژه به طول ۲ کیلومتر می باشد که زمین های آن تملک شده و مجوز شن آن نیز دریافت شده است. با هماهنگی های انجام شده با کارخانه گیلان سبز دیلمان، قرار بر این است تا پیاده روهای آن توسط این کارخانه و سطح سواره آن نیز توسط راه و شهرسازی ساخته شود.

این مسئول تصریح کرد: در سال جاری بودجه شهرستان سیاهکل سیزده میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان بود که بین دستگاه های اجرایی مصوب و ابلاغ اعتبار انجام دادیم که امیدواری با تخصیص مناسب آنها؛ کمکی برای پیشبرد پروژه ها باشد.

اسلامی با اشاره به کارهای انجام شده در اشتغالزایی شهرستان سیاهکل، گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام در بحث خوداشتغالی به افراد داده شده است.

وی بیان کرد: امسال ۶۲ واحد مسکونی روستایی و ۱۰ واحد شهری توسط کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شده که ۳۰ واحد آنها در دهه مبارک فجر تحویل مددجویان می شود.

فرماندار سیاهکل افزود: امسال قرارگاه خاتم الانیاء سپاه نیز ۵۰ واحد مسکونی و ۳۸ واحد وام تعمیرات به نیازمندان درسیاهکل تحویل می دهد که تاکنون بخش زیادی از آنها انجام شده است.

اسلامی تصریح کرد: درگذشته سیاهکل فاقد منبع آب کافی و کنترل فشار آب بود که با پیگیری نماینده مجلس و بنده؛ مخزن سه هزار لیتری ذخیره و ۶۰۰ لیتری تنظیم به زودی در این شهرستان احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد: جاده سیاهکل به بازکیاگوراب مجوز اعتبار را از سازمان برنامه بودجه دریافت کرده و وزیر راه و شهرسازی نیز به مدیرکل راه و شهرسازی استان ابلاغ کرده است و در آینده نزدیک پیمانکار آن مشخص شده و عملیات آن آغاز می شود.

نماینده عالی دولت درسیاهکل گفت: با هماهنگی های انجام شده، بخش اعظمی از روستاهای بالای بیست خانوار شهرستان سیاهکل تا پایان امسال به اینترنت پرسرعت(فورجی) متصل می شوند و مابقی آنها نیز در سه ماهه اول ۹۶ از این اینترنت بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رحیم
فقط می توانم درود به شرفش بفرستم .
در حاشیه