رئیس هیئت فوتبال لاهیجان خبر داد؛

برگزاری دوره های مربیگری فوتبال در لاهیجان +عکس

دوره ۱۰ روزه مربیگری فوتبال با حضور متقاضیانی از گیلان، مازندران و آذربایجان شرقی به میزبانی هیئت فوتبال لاهیجان در حال برگزاری است.

برگزاری دوره های مربیگری فوتبال در لاهیجان +عکس

به گزارش ۸دیف به نقل از «لاهیجان»، دوره ۱۰ روزه مربیگری فوتبال با حضور متقاضیانی از استان های گیلان، مازندران و آذربایجان شرقی و با تدریس علی نصرپاک بازیکن سابق تیم های سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان در حال برگزاری است.

رییس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان ضمن اعلام این خبر افزود: فوتبال ورزش بسیار پرحاشیه ای ست و گاهی این حاشیه ها تاثیرات بسیار مخربی بر این رشته ورزشی دارد که البته این وضعیت مختص شهر لاهیجان نیست اما به هر حال بعد از ایجاد آرامش نسبی در فضای فوتبال لاهیجان به دنبال پیگیری برنامه های ساختاری و حل مشکلات ریشه ای فوتبال لاهیجان هستیم.

محسن شیخ شعربافان یکی از مشکلات اصلی فوتبال لاهیجان را ضعف ساختاری و مدیریت غیرمتمرکز باشگاه های فعال در سطح این شهرستان دانست.

وی بابیان اینکه هرچند از نظر تعدد باشگاه ها و فعالیت گسترده باشگاه ها در رشته های فوتبال و فوتسال در استان کم نظیر هستیم و از این بابت می بایست قدردان باشگاه ها و حامیان مالی فوتبال شهرستان باشیم اما این واقعیتی ست که فوتبال و فوتسال لاهیجان با توجه به اینکه شرایط جامعه و علایق و رفتارهای نوجوانان و جوانان نیز نسبت به دهه های گذشته تغییر کرده است گفت: می بایست مدیریت و ساختار این باشگاه ها نیز تغییرات بنیادین داشته باشد.

رییس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان در حاشیه برگزاری دوره مربیگری فوتبال C ایران که به مدت هفت روز با تدریس علی نصرپاک مدرس رسمی فدراسیون فوتبال ج.ا.ا و به میزبانی لاهیجان برگزار می شود از تمایل این هیئت برای برگزاری دوره های متعدد مربیگری و دانش افزایی خبر داد.

%image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه