روز شمار تاریخ ترور در ایران / 11 بهمن؛

شهادت ۱۹ نفر در شهرهای مختلف کشور / منافقین در ۱۱ بهمن هم خون جوانان ایرانی را بر زمین ریختند

یازده ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۹ ایرانی در بین سالهای ۵۷ تا ۸۳ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

شهادت ۱۹ نفر در شهرهای مختلف کشور / منافقین در ۱۱ بهمن هم خون جوانان ایرانی را بر زمین ریختند

به گزارش هشت دی، یازده ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۹ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۸۳ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

جلال حیدری ۶ شهریور ماه ۱۳۴۲ در استان تهران متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۵۷ در حالی که کارگر بود در دانشگاه تهران بوسیله گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.

سعید آزادی ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۲۷ در کرمانشاه متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۵۸ در کامیاران در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد محمدمرادی در سال ۱۳۱۵ در استان کرمانشاه متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۵۸ در جوانرود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسن صفاپیشه ۱۶ آذر ماه ۱۳۳۴ در استان تهران متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۵۸ در کامیاران در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدعلی اکبری طاهونه ۳۰ شهریور ماه ۱۳۴۱ در استان یزد متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۱ در سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابراهیم خاکی زاده ۱۱ تیر ماه ۱۳۴۱ در استان هرمزگان متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بود در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدعلی طوسی ۲۸ فروردین ماه ۱۳۴۱ در استان سمنان متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۳ در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

غلامحسین قاسمی ۱۵ فروردین ماه ۱۳۴۵ در استان مازندران متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۳ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

هادی لطفی ۱ مهر ماه ۱۳۳۹ در استان قم متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد کاک الله زاده یکم آذر ماه ۱۳۱۱ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در بوکان بوسیله گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

محمد محمودی ۷ تیر ماه ۱۳۲۷ در استان کرمانشاه متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در پاوه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد یاسین پرست ۸ تیر ماه ۱۳۱۱ در اتسان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در ارومیه بوسیله گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

میرناصر میرزاپور کردکندی ۲۸ اسفند ماه ۱۳۴۵ در استان تهران متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در حالی که سرباز وظیفه بود در بوکان توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

پاشا اسکندری سوم بهمن ماه ۱۳۱۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۶۴ در خیابان مسافری شهر خلیفان نقده بوسیله گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

عیسی میرزایی ۱۱ بهمن ماه ۱۳۷۲ در زاهدان بوسله گروه تروریستی دموکرات ترور شد و به شهادت رسید.

سید محمد جمال خاتمی ششم خرداد ماه ۱۳۰۰ متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۷۲ در نیک شهر سیستان و بلوچستان توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

سیروان پیشگیر ۱۱ بهمن ماه ۱۳۷۹ در میاندوآب توسط اشرار مسلح به شهادت رسید.

عبدالرسول صبوری سنگانی یکم آذر ماه ۱۳۳۷ متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۸۰ در تربت حیدریه توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

عبدالرحیم شه بخش در زاهدان متولد شد و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۸۳ در پاکستان پس از ربایش توسط یک گروه تروریستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه