روز شمار تاریخ ترور در ایران / 10 بهمن؛

شهادت ۱۰ ها نفر از مردم در حملات تروریستی امروز ایران / منافقین ۱۰ بهمن را هم خونین کردند

دهم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۳۵ ایرانی در بین سالهای ۵۸ تا ۶۵ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

شهادت ۱۰ ها نفر از مردم در حملات تروریستی امروز ایران / منافقین ۱۰ بهمن را هم خونین کردند

به گزارش ۸دی، دهم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۳۵ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۶۵ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

حسن جمراد در سوم خرداد ماه سال ۱۳۱۱ در شهرستان رشت استان گیلان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۷ در حالی که مغازه دار بود در رشت توسط منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

محمدرضا اکبری پویانی یکم خرداد ماه ۱۳۳۷ در استان قم متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که پاسدار انقلاب بود در کامیاران در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمود انصاری ۲۰ دی ماه ۱۳۳۸ در استان قم متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که کارمند بود در جوانرود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد فدایی یکم فروردین ماه ۱۳۳۶ در استان تهران متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در کامیاران در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سعید پرنده ۱ اسفند ماه ۱۳۳۸ در استان تهران متولد شو ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که سرباز وظیفه بود در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ناصر فولادی مقدم ۹ فروردین ماه ۱۳۳۸ در استان تهران متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی اصغر سبزی فروش باانصاف ۲۰ تیر ماه ۱۳۴۰ در استان تهران متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در کامیاران در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محسن شمس ۱۷ تیر ماه ۱۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که پاسدار انقلاب بود در کامیاران توسط کوموله ترور شد و به شهادت رسید.

احمد عبدالهی در سال ۱۳۲۷ در استان کرمانشاه متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی عطوف ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که پاسدار انقلاب بود در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباسعلی برومند در سال ۱۳۳۶ در استان خراسان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۹ در پاسگاه باغان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

بختیار آقاعلی یکم خرداد ماه ۱۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۱۰ بهمن مه ۱۳۶۰ در حالی که سرباز وظیفه بود در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مصطفی فتحی یکم دی ماه ۱۳۴۲ در استان همدان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در جوانرود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد قلقله ای ۷ آبان ماه ۱۳۳۷ در استان کرمانشاه متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در جوانرود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابراهیم قنبری ۱ خرداد ماه ۱۳۴۳ در استان کردستان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب بود در دیواندره در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد صالح ترابی ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۲۴ در استان کردستان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در تکاب در حالی که روحانی بود توسط گروه کوموله ترور شد و به شهادت رسید.

یدالله حاجیان ۱۰ دی ماه ۱۳۳۱ در استان کردستان متولد شد و ۱۰ بهمنماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب بود در دیواندره در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمود حق وردیان ۲۱ مرداد ماه ۱۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که کادر ارتش بود در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مطلب ذبیح نتاج ۷ آبان ماه ۱۳۳۹ در استان مازندران متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که سرباز وظیفه بود در سرپلذهاب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدلاو رحیمی ۲ مهر ماه ۱۳۳۱ در استان کرمانشاه متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که پاسدار انقلاب بود در پاوه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رضا زینی اصفهانی ۲۰ آبان ماه ۱۳۳۹ در استان اصفهان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدرضا دده جان ۱ تیر ماه ۱۳۳۸ در استان کردستان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب بود در دیواندره در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

جلیل زندپور ۵ مهر ماه ۱۳۴۲ در استان کردستان متود شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۰ در حالی که پاسدار انقلاب بود در سنندج توسط گروه تروریستی دموکرات ترور شد و به شهادت رسید.

رحمان خیز ۱۷ تیر ماه ۱۳۳۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که شغل آزاد داشت در نالوس اشنویه توسط گروه تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عبدالعلی ناصری ۴ آبان ماه ۱۳۲۹ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در شاهیندژ توسط گروهک تروریستی دموکرات ترور شد و به شهادت رسید.

قربانعلی بهراملو ۱۹ خرداد ماه ۱۳۲۵ در استان همدان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که کادر ارتش بود در دیواندره در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

 

عباس ساکنی آرادانی ۵ تیر ماه ۱۳۴۳ در استان اصفهان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که پاسدار انقلاب بود در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رضا شمقدری یکم مرداد ماه ۱۳۱۵ در استان خراسان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۳ در مقابل منزلش در مشهد بوسیله گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

حسین غنی ۹ فروردین مه ۱۳۴۲ در استان تهران متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بود در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی اصغر معطری ۲۰ اردیهشت ماه ۱۳۳۳ در استان کرمانشاه متولد شده بود و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که پاسدار انقلاب بود در کرمانشاه توسط توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

علی اکبر مسعودی ۶ مهر ماه ۱۳۴۲ در استان فارس متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بود در در اشتر آباد به کلا در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباس ناطقی ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۳۵ در استان مرکزی متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۳ در خیابان خواجه نظام الملک توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

محمد میرزا خان ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۳۳ در استان خراسان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که ساعت فروش بود در خیابان راهنمایی مشهید توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

شهریار ولیدی ۲۳ تیر ماه ۱۳۳۸ در استان کرمانشاه متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۴ در حالی که امدادگر بود در کرمانشاه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدحسین اسماعیل نژاد ۵ فروردین ماه ۱۳۴۲ در تولم شهر صومعه سرای استان گیلان متولد شد و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۵ پس از مدت ها تحمل جراحات حمله مسلحانه گروه تروریستی کومله در تولم شهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اکبری
دوستان عزیز شهید مخمدرضا اکبری پویانی در کرمانشاه متولد شد نه قم لطفا درستش کنید
بانو
شهید محمد رضا اکبری افتخار استان کرمانشاه بود چون فرزند این استان بود هرچند که خانواده محترم ایشان بعد از شهادت فرزندشان ساکن قم شدند و این شهید یک افتخار ملی شدند، لطفا تصحیح کنید
در حاشیه