توضیحات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت؛

ضرب و شتمی در پل بوسار صورت نگرفته است / مأموران جهت جلوگیری از اقدام مخاطره آمیز وارد عمل شدند!

روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت ضرب و شتم یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت حیران صبا را تکذیب کرد.

ضرب و شتمی در پل بوسار صورت نگرفته است / مأموران جهت جلوگیری از اقدام مخاطره آمیز وارد عمل شدند!

به گزارش ۸دی، دیروز و امروز خبری مبنی بر ضرب و شتم یکی از مدیران شرکت خدمات مسافربری حیران صبا در رسانه ها منتشر شد که در آن به ورود شبانه ماموران شهرداری به کانکس این شرکت و ضرب و شتم یکی از اعضای هیات مدیره به دلیل مقاومت در برابر جمع آوری کانکس اشاره شده بود.

در همین راستا روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت توضیحاتی را برای این پایگاه خبری ارسال کرد که به شرح  زیر است:

– اداره کل حمل و نقل پایانه های استان گیلان فعالیت شرکت مسافربری حیران صبا را در پل بوسار بصورت مکتوب غیرقانونی اعلام کرده و محل فعالیت قانونیش پایانه جنوب در میدان گیل عنوان شده است.

– کانکس این شرکت بدون هماهنگی با شهرداری رشت در محل فعلی مستقر و سبب مزاحمت برای تردد سایر خودروها شده بود.

– این شرکت دارای تعهد محضری است که با اعلام شهرداری رشت بنا به هر دلیلی اقدام به جابجایی کانکس (سازه پیش ساخته) نماید که علی رغم صدور دو اخطار برای جابجایی سازه ممانعت نموده که شهرداری رشت راسا با هماهنگی عوامل انتظامی وارد عمل شد.

– هیچ ضرب و شتمی صورت نگرفته و مامورین انتظامی صرفا بخاطر جلوگیری از پاشیدن بنزین از طرف مدیر شرکت به روی خودش، کانکس، عوامل شهرداری و مامورین انتظامی، ناچارا وارد عمل شدند تا از اقدام مخاطره آمیز این شخص جلوگیری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه