فرماندار لاهیجان در دیدار با اصحاب رسانه؛

تولید اشتغال ۳ برابری و افزایش ۸۲ درصدی پروژه ها نسبت به دولت قبل

فرماندار لاهیجان گفت: در تعداد پروژه های افتتاح شده حدود ۸۲ درصد افزایش و در تولید اشتغال حدود ۴۳ درصد نیز افزایش اعتبار داشته ایم.

تولید اشتغال ۳ برابری و افزایش ۸۲ درصدی پروژه ها نسبت به دولت قبل

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، سید محمداحمدی ظهر روز شنبه در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر با بیان اینکه باید با مردم صادق باشیم و همراهی مردم را همیشه لمس کرده ایم گفت: یکی از اصول حکومت داری راستگویی است و دولت تدبیر و امید نیز دولت راستگویان است و همه ی واقعیت ها را به مردم خواهد گفت.

وی با بیان اینکه شهرستان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و نمایندگان قوای سه گانه در شهرستان با تعامل خوبی همراه هستند افزود: نشست مختلفی با جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی در شهرستان داریم و هیچ وقت از مشورت گرفتن با دوستان خود پشیمان نشدم و این تزریق فکر برای بنده ارزشمند است.

سید محمداحمدی در ادامه با بیان اینکه توقعات ما باید به اندازه وزن لاهیجان باشد زیرا نام لاهیجان در تمام دنیا شناخته شده است و با یک نگاه خاصی این اسم را وزن کشی می کنند پس باید خدمات در حد این مردم باشد افزود: به سمت یک رویداد ارزشمند که همان انتخابات است می رویم ولی انجام کار مردم برای ما مهم تر از همه چیز است. با توجه به اینکه به عنوان مسئول انتخابات باید سازکار تعریف کنم ولی کارهای خود را برای رفع مشکلات مردم طبق برنامه انجام خواهیم داد.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم برای ما بسیار مهم است افزود: امیدوارم همانند دیگر شهرهای گیلان برای لاهیجان هم شاهد حضور پرشور شویم.

احمدی در ادامه با بیان اینکه مدیریت تطبیق امروز یک اصل است و از همین رو عملکرد این دولت را به دولت گذشته از سالهای ۸۸ تا ۹۲ مقایسه خواهیم کرد گفت: این مقایسه از دهه فجر سال ۸۸ و هفته دولت این سالها تا سال های ۹۲ می باشد.

وی با بیان اینکه در دولت دهم(محمد احمدی نژاد) تعداد پانصد و ۴۸ پروژه را توسط دولتمردان افتتاح کردیم که اعتبار هزینه شده یکصد و ۹۲ میلیارد و یکصد میلیون تومان بوده افزود: چیزی در حدود یک هزار و ۱۶۸ فرصت شغلی نیز در دولت گذشته ایجاد شد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه اما در دولت یازدهم(حسن روحانی) تعداد نهصد و ۹۰ پروژه را افتتاح کردیم که از نظر تعداد حدود ۸۲ درصد افزایش نسبت به دولت قبل داشتیم و از لحاظ میزان اعتبارات دویست و ۷۴ میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان بوده که ۴۳ درصد افزایش اعتبارات داشتیم افزود: همچنین تعداد ۳ هزار و ۸۵۴ فرصت شغلی ایجاد شده که۳ برابر افزایش اشتغال نسبت به سال گذشته داشتیم.

طرح های دهه فجر امسال با اعتباری بیش از چهارصد و ۹۰ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال در شهرستان لاهیجان افتتاح می شود گفت: یک هزار و ۲۸۱ فرصت شغلی نیز با این طرح ها بوجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این طرح ها نسبت به طرح های دهه فجر سال گذشته از نظر تعداد ۲۴ درصد و از لحاظ اعتبار ۷۳ درصد افزایش داشته است گفت: ایجاد فرصت های شغلی نیز نسبت به دهه فجر سال قبل ۳ و نیم برابرافزایش یافته است.

فرماندار لاهیجان در ادامه با بیان اینکه طرح ها دهه فجر امسال با تلاش و پیگیری ها در سطح ارکان نظام و همکاری دستگاه ها اجرایی شده اند با بیان اینکه برخی از طرح ها متعلق به شهرداری و دادگستری نیز می باشند افزود: در دهه فجر امسال طرح هایی در زمینه های راه سازی، افتتاح ساختمان دادگستری رودبنه ، افتتاح مدرسه، سنگ فرش، پیاده راه سازی، آسفالت راه های روستایی، تامین آب شرب روستایی، ایستگاه تقلیل فشار گاز و خط تغذیه، طرح های پرورش ماهی سردآبی، طرح های کشاورزی و اجرای طرح تامین مسکن مددجویان و پارک بانوان می باشد.

احمدی با اشاره به کمیته های ۱۹ گانه ستاد دهه فجر امسال با بیان اینکه تاکنون جلسات مختلفی در این ارتباط تشکیل شده و کمیته ارتباطات و اطلاعات یکی از این کمیته ها است گفت: این کمیته از نمایندگان رسانه ها تشکیل شده تا بتوانند طرح ها و برنامه های دهه فجر را رسانه ای کند.

وی در پایان افزود: انقلاب ایران نشات گرفته از تفکرات اسلامی و تجدید بنای اندیشه دینی و الگو گرفته از قیام امام حسین (ع) بود.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه