برای دومین بار در ماه اخیر صورت گرفت؛

ضرب و شتم مدیر شرکت خدمات مسافربری توسط مأمورین شهرداری رشت + تصاویر

شهروند ۵۳ ساله رشتی توسط تعدادی از ماموران شهرداری این شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

ضرب و شتم مدیر شرکت خدمات مسافربری توسط مأمورین شهرداری رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران» علی حقگویی شهروند ۵۳ ساله رشتی که به گفته خودش از ۲ ماه  قبل در  کانکس یک شرکت مسافربری بین شهری در پل بوسار رشت مشغول بکار بود توسط تعدادی از ماموران شهرداری این شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات راهی بیمارستان شد.

وی با مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در کانکسی کنار پل بوسار بعنوان مسئول خط مسافربری غرب گیلان بکار مشغول بود.

این شهروند رشتی می گوید: ۱۵مامور شهرداری بدون نشان دادن حکم یا مجوزی از من خواسته اند محل کارم را تخلیه کنم که نپذیرفتم و به همین دلیل کتکم زدند و کانکس مرا با جرثقیل به مکانی دیگر منتقل کردند.

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز در این باره گفته است این فرد مجوز لازم برای نصب کانکس در میدان گیل رشت را داشت و شهرداری رشت این کانکس را در اختیارش گذاشته بود.

%image_alt%

این دومین بار طی یک ماه اخیر است که مأموران شهرداری رشت دست به ضرب و شتم افراد می زنند.

محسن جماعتی بازرس سازمان تاکسیرانی رشت نیز در اواسط دی ماه سال جاری وقتی به عدم دریافت حقوق چندماهه‌اش اعتراض کرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی در این باره گفته بود یکی از اعضای شرکت مجریان نظم‌گیل که زیر مجموعه شهرداری رشت است در پی این اعتراض به وی حمله ور شد و او را مورد ضرب وشتم قرار داد.
%image_alt%

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه