نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی:

رکود اقتصادی باعث افزایش تکدی گری در جامعه شده است / هر روز گره ای به گره های خانواده ها افزوده می شود

نماینده مردم آستارا با اشاره به افزایش روزافزون تکدی گری گفت: افزایش تکدی گری در جامعه نتیجه رکود اقتصادی موجود در جامعه است.

رکود اقتصادی باعث افزایش تکدی گری در جامعه شده است / هر روز گره ای به گره های خانواده ها افزوده می شود

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به افزایش روز افزون تکدی گری در کشور اظهار داشت: زیاد شدن تکدی گری رکود حداقل های اقتصادی و مالی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازار تکدی گران هم رونقی ندارد، افزود: اکثر کسانی که تکدی گری می کنند و تعدادشان هم زیاد است به علت رکود اقتصادی موجود بازار کسادی دارند و جامعه نیز به آنها توجهی ندارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزایش تکدی گری در جامعه را نتیجه رکود اقتصادی دانست و گفت: این نشان می دهد که مردم حقیقتا تحت فشار های معیشتی و اقتصادی قرار دارند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بد اقتصادی و معیشتی بسیاری از خانواده ها اظهار کرد: بسیاری از مردم گرفتاری دارند و بیشتر همین مردم نیز گرفتار معیشت و اقتصاد خود و خانواده های خود هستند.

داداشی با اشاره به اینکه روزانه گره ای به گره های اقتصادی خانواده ها افزوده می شود، گفت: بسیاری از اجاره نشینان کار ندارند و معلوم نیست پول اجاره خانه را از کجا می آورند و به صاحبخانه ها می دهند و این نشان دهنده وجود گره هایی از گرفتاریهای اقتصادی در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به اقتصاد و معیشت خانواده ها بهای بیشتری بدهد، تصریح کرد:  اساس انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان و پایین دستان جامعه است و باید این قشر از جامعه حمایت شوند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه ساماندهی تکدی گران نیاز به برنامه ریزی کارشناسی از سوی دولت دارد، گفت: دولت باید با برنامه ریزی کارشناسی شده مردم را از شر وضعیت بد اقتصادی نجات دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه