رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رشت خبرداد :

دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر صبح فردا افتتاح میشود

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت : دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر صبح فردا دهم بهمن ماه با حضور جمعی از مسئولین واصحاب فرهنگ وهنر در مجتمع خاتم الانبیا رشت افتتاح می شود .

دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر صبح فردا افتتاح میشود

به گزارش ۸دی، محمد حسن پور ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر اظهار داشت: مراسم افتتاح این جشنواره ساعت ۱۰ صبح فردا در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت دوازده روز برگزار خواهد شد گفت: طی این مدت آموزشگاههای آزاد هنری به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری خواهند پرداخت.

این مسئوول تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، اجرای موسیقی سنتی و کلاسیک، اجرای تئاتر و پخش فیلم و … از جمله برنامه هایی است که در این جشنواره اجرا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام برنامه های روز افتتاح جشنواره فرهنگی هنری فجر یادآور شد: در روز نخست برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سالن رحمدل و همچنین اجرای موسیقی توسط آموزشگاه موسیقی گلشن و آموزشگاه موسیقی خورشید به ترتیب از ساعات ۱۵ الی ۲۱ شب به اجرای موسیقی در مجتمع خواهند پرداخت.

وی اجرای نمایش توسط آموزشگاه نمایش نیکنام و آموزشگاه سینمایی پروین را از دیگر برنامه های روز نخست برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برنامه های متنوع و خوبی که توسط گروههای مختلف فرهنگی و هنری برای این جشنواره در نظر گرفته شده است همچون سال گذشته شاهد استقبال چشمگیر از این جشنواره باشیم.

به گزارش ۸دی، همزمان با مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر نمایشگاه عکس انقلاب، نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی و نگارگری و نمایشگاه کتاب در مجتمع خاتم الانبیای رشت با حضور هنرمندان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه