قابل توجه مدیران شهری؛

کارناوال گاوها در خیابان های فومن! + تصاویر

اخیرا تصویری در فضای مجازی از سوی برخی از همشهریان فومنی پخش شد که حتما برای مدیران شهری قابل توجه می باشد و شاید بتوان عنوان کارناوال گاوها در خیابان های فومن را در شرح آن تصویر برگزید.

کارناوال گاوها در خیابان های فومن! + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز؛ فومن دیار مردان بزرگ همچون آیت الله بهجت فومنی،آیت الله اریب فومنی،شیون فومنی،کیومرث صابری(گل آقا)،شجونی فومنی و بسیاری دیگر از نیک نامان روزگار می باشد که از آوازه آنها نام شهرستان فومن در فضای کشورمان پرآوازه است.

همچنین جاذبه های مختلف توریستی همچون ماسوله و قلعه رودخان، بقعه امام زادگان از نسل ائمه اطهار علیهم السلام و مناطق بکر طبیعی از علل زایدالوصفی است که گردشگران ایرانی و خارجی را به این شهرستان می کشاند.

با توجه به مشاهدات مکرری که در فضای مجازی از وجود حیواناتی چون گاو، اسب، سگ و … صورت گرفته است بنا بر درخواست برخی از همشهریان فومنی جهت مطرح شدن این معضل در بهجت نیوز باید گفت که در شهری مانند فومن با آن آوازه تاریخی و مناطق بکر طبیعی و جاذبه زیارتی زیبنده نیست که چنین تصاویری در معرض دید گردشگران و مسافران مختلفی که وارد این شهر می شوند قرار بگیرد و شایسته است که در اینگونه موارد با اعلام رسانه ای وسیع راه حل مدنظر که شاید ضبط این حیوانات باشد قاطعانه برخورد گردد.

تصویر مربوط به ابتدای بهمن۹۵

%image_alt%

تصویر مربوط به تاببستان ۹۵

%image_alt%تصویر مربوط به تاببستان ۹۵

%image_alt%

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه