با وجود دعوت نامه رسمی؛

ممانعت از حضور خبرنگاران در همایش اقتصاد سلامت در لنگرود!

با وجود دعوت نامه رسمی برای پوشش خبری همایش استانی اقتصاد سلامت متاسفانه خبرنگاران از پوشش این برنامه منع شدند.

ممانعت از حضور خبرنگاران در همایش اقتصاد سلامت در لنگرود!

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، اولین همایش اقتصاد سلامت  صبح دیروز (۷ بهمن) در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان(لنگرود) برگزار شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مهمان ویژه این همایش استانی بود که با اهداف مدیریت هزینه، افزایش درآمد و ارتقاء سلامت برگزار و طبق سین برنامه این همایش می بایست از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر با سخنرانی صدر السادات(معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت) در بخش اول پایان و کلاس های آموزشی نیز در بخش دوم از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار شود.

 

با وجود دعوت نامه رسمی برای پوشش خبری این همایش استانی متاسفانه خبرنگار خبرگزاری شبستان نتوانست اولین همایش اقتصاد سلامت در لنگرود را پوشش کامل دهد و در حین نوشتن مطالب رئیس دانشگاه علوم پزشکی از ادامه درج مطالب ممانعت و از صحنه سالن همایش خارج شد.

 

دلیل ممانعت از درج مطالب به دلیل تذکرات اداری به کادر بوده که خبرنگار خبرگزاری تنها بخشی از مطالب رئیس دانشگاه علوم پزشکی را منعکس می کند.

 

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک، رئیس دانشگاه علئم پزشکی گیلان در این همایش گفت: نقشه استراتژی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشرو در دانشگاه های نسل سوم، کارآمد در ارائه خدمات و پیشگام در شاخص های سلامت است.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه های نسل سوم کارآفرین و خلاق هستند، تصریح کرد: علم باید برای تولید ثروت استفاده شود و دانشگاه های بزرگ دنیا نیز اینگونه عمل می کنند.

 

دکتر یوسف زاده با اشاره به ارزش های عمومی جامعه، اظهار کرد: دانشگاه علاوه بر ارزش های عمومی چهار ارزش دیگر عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفه ای، ارزش آفرینی برای ذینفعان، دانش محوری، خلاقیت و نوآوری و چابکی در ارائه خدمات را در سرلوحه کار خود قرار دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خلاقیت و نوآوری را از جمله نتایج و ثمره این همایش دانست و خاطرنشان کرد: روش های علمی در حوزه های مختلف چراغ راه است و تامین ، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه با تکیه بر فرهنگ سازی و اعتلای بهداشت ، درمان، آموزش و پژوهش از ماموریت های دانشگاه است.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه