جمع‌آوری ۵۳۱ دستگاه تجهیزارت ماهواره‌ای در رشت

فرمانده انتظامی رشت از جمع‌آوری ۵۳۱ دستگاه تجهیزارت ماهواره‌ای در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری ۵۳۱ دستگاه تجهیزارت ماهواره‌ای در رشت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم ،رحیم شعبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست‌های متعدد مردمی، جهت برخورد با اخلال‌گران و هنجارشکنان در جامعه، اظهارکرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری کلیه عوامل زیر مجموعه ستادی، کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و اطلاعات، شناسایی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح حوزه استحفاظی اجرایی شد.

وی با اشاره به موفقیت این طرح افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی موفق به کشف مواد به میزان ۹۳۶ گرم، مشروبات الکلی یک‌هزار و ۹۵ لیتر، ۵۳۱ عدد تجهیزات ماهواره‌ای، هفت‌هزار و ۲۲۷ حلقه سی دی و فیلم غیر مجاز و۳۹ عدد قرص های روان گردان شدند.

فرمانده انتظامی رشت، از دستگیری ۴۲ نفر به اتهام سرقت، دستگیری ۱۲۸ نفر مزاحمان خیابانی و سایر جرائم عمومی، دستگیری ۹۸ نفر معتاد پرخطر، دستگیری ۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر و دستگیری ۲ نفر در رابطه با قاچاق کالا خبر داد.

شعبانی تصریح کرد: درادامه این طرح ۱۶ دستگاه خودرو به دلیل آلودگی صوتی، ۸۶ دستگاه خودرو به دلیل فقدان مدارک، پنج دستگاه خودرو به دلیل حمل مشروبات الکلی، ۱۰ دستگاه خودرو به دلیل حمل مواد مخدر، ۳۸ دستگاه خودرو بخاطر مزاحمت خیابانی توقیف و تحویل مراجع قانونی شدند.

وی با دعوت از مردم برای همکاری با ماموران در اجرای طرح‌های پلیس، افزود: پلیس ضامن امنیت کشور است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه