قابل توجه مسئولانی که فقط شعار می دهند؛

وقتی مسئولان به اندازه ساخت نردبان هم به جوانان اعتماد ندارند!/قراردادمیلیاردی شهرداری برای خرید نردبان آلمانی

در حالی که مسئولان همیشه دم از حمایت از جوانان می زنند قرارداد ۱۲ میلیاردی خرید نردبان آتش نشانی با کشور آلمان منعقد شده است.

وقتی مسئولان به اندازه ساخت نردبان هم به جوانان اعتماد ندارند!/قراردادمیلیاردی شهرداری برای خرید نردبان آلمانی

به گزارش ۸دی، خبرگزاری فارس امروز در خبری، از بازدید محمدحسین واثق کارگرنیا از اعضای شورای اسلامی شهر رشت از سازمان آتش نشانی این شهر خبر داد. اما خبر بازدید این عضو شورای شهر شاید برای بسیاری از مردم چندان اهمیتی نداشته باشد اما آنچه که در جریان این بازدید مهم بود خبر انعقاد قرارداد ۵ میلیاردی با آلمان برای واردات نردبان آتش نشانی بود.

در جریان این بازدید، واثق کارگرنیا با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی به منظور خدمات‌رسانی بهتر باید به امکانات مدرن باید تجهیز شود، اظهار داشت: اخیراً قراردادی بین شهرداری رشت و شرکت آلمانی سازنده تجهیزات آتش‌نشانی پیرامون خرید نردبان ۵۵ متری، نردبان هیدرولیکی، ماشین امداد و نجات سنگین و ۶ دستگاه ماشین سبک منعقد شده است.

وی افزود نردبان ۵۵ متری به مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و نردبان هیدرولیکی به قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

این روزها در حالی که هزاران نفر در سیستان و بلوچستان در اثر سیلاب آواره بیابان شده اند و سرپناه خود را از دست داده اند همچنان آنچه که در بورس رسانه هاست حادثه غمناک پلاسکو است. برخی نیز از کنار همین حادثه سعی کردند ماهی خودشان را از آب گل آلود بگیرند و اهداف انتخاباتی و سیاسی خودشان را پیگیری کنند.

بسیاری از مسئولان هم البته در اقداماتی نمادین از پرسنل زحکمتکش آتش نشان شهرشان بازدید کردند. فارغ از اینکه بسیاری از آتش نشان شهرستان ها و رشت دارای حقوق معوق هستند و با بسیاری از مشکلات مادی و معنوی دست و پنجه نرم می کنند باید یک سوال اساسی از مسئولان پرسید و آن اینکه تا چه زمانی می خواهند شعار دهند؟ آیا وظیفه مسئولان فقط شعار دادن است.

آیا مسئولان به فکر پلاسکوی بیکاری و فقر جوانان هستند؟

چرا مسئولان حتی به اندازه ساخت نردبان آتش نشانی هم به جوانان فنی و مهندسی کشور اعتماد ندارند؟ جوانانی که ایران را در زمره چند کشوره هسته ای قرار دادند و در بسیاری از علوم  و فنون این کشور را تبدیل به چند کشور برتر کردند آیا نمی توانند با ۵ میلیارد تومان یک نردبان پیشرفته آتش نشانی تولید کنند؟

و سرانجام اینکه مسئولانی که به اندازه ساخت یک نردبان به جوانان ایرانی اعتماد ندارند دیگر شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از جوانان و مبارزه با فقر و بیکار سر ندهند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه