مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

جشنواره ملی رسانه و مطبوعات در گیلان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی با محوریت مبارزه با مفاسد اقتصادی” در گیلان برگزار می‌شود.

جشنواره ملی رسانه و مطبوعات در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره از جمله تاکیدات و مطالبات اصلی  مقام‌معظم‌رهبری در جامعه است اظهار داشت: در سال‌های اخیر این مطالبه به صورت جدی در تمامی ابعاد جامعه مطرح شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه  امروز مفاسد اقتصادی لطمه‌ای گسترده به کشور وارد می‌کند و ضرر‌های ناشی از فساد  به طور مستقیم به مردم لطمه وارد می‌کند افزود: در جامعه امروز رسانه ها می‌توانند نقش اساسی در مقابله با این پدیده شوم در جامعه ایفا کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه به منظور ترویج مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیج رسانه اقدام به برگزاری جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی کرده است تصریح کرد: این جشنواره در شهریورماه سال آینده برگزار و از هم اکنون به صورت فراخوان به جامعه رسانه استان اطلاع داده می‌شود.

وی اشاعه و ترویج آرمان‌های مقدس نظام‌جمهوری‌اسلامی در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی از طریق رسانه مکتوب و مجازی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: گسترش فعالیت‌های مطالبه گرانه رسانه‌ای در حوزه سلامت اقتصادی و تقدیر از فعالان حوزه اقتصای رسانه‌های مجازی و مکتوب از دیگر اهداف این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه چگونگی پیگیری منویات مقام‌معظم‌رهبری در حوزه اقتصادمقاومتی، نقش مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی، بانکداری اسلامی، مطالبات مردمی در مبارزه با فساد اقتصادی  قسمتی از محوریات این جشنواره است تاکید کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تیتر، سرمقاله، خبر، گزارش، یاداشت، عکس به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه گیلان ارسال کنند.

جعفری مهلت ارسال آثار را تا ششم مرداد ماه ۹۶ عنوان کرد و افزود: تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی و معرفی برگزیدگان این جشنواره در شهریور ماه سال ۹۶ است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه