سیاسی ترین فیلم سودای سیمرغ؛

“ماه گرفتگی” جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ساز می‌شود؟

«ماه گرفتگی» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی سیاسی ترین فیلم بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر محسوب می شود.

“ماه گرفتگی” جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ساز می‌شود؟

به گزارش ۸دی، به نقل از فرهنگ نیوز؛ «ماه گرفتگی» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه کنندگی هادی انباردار سیاسی ترین فیلم بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر محسوب می شود؛ فیلمی که با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و در سکوت کامل خبری ساخت شد.

«ماه گرفتگی» مضمونی درباره انتخابات ۸۸ دارد و داستان آن در ۳۰ خرداد ۸۸ می گذرد که یک راهپیمایی موسوم به سکوت در تهران انجام شد، فیلمی که با توجه به نزدیک بودن به انتخابات ریاست جمهوری به نظر می رسد با مشکلاتی برای اکران عمومی مواجه شود.

%image_alt%

کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، سارا خوئینی‌ها، الناز حبیبی،‌ قاسم زارع، شهرام عبدلی، ارسلان قاسمی از جمله بازیگران این فیلم هستند، فیلمی که قطعا بعد از اکران در جشنواره فیلم فجر هم حواشی زیادی را به همراه خواهد داشت.

آخرین ساخته اطیابی که قرار بود در چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت اکران نشد، به دلیل عدم آمادگی فیلم از لحاظ فنی، اکران آن به تعویق افتاد و در نهایت نیز قرار شد اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر و آن هم در بخش سودای سیمرغ باشد.

نکته جالب در خصوص «ماه گرفتگی» این است که تنها یک روز بعد از انتشار پوستری به نام این فیلم در فضای مجازی، پوستر اصلی این فیلم با عکس کامبیر دیرباز منتشر شد.

%image_alt%
دیگر عوامل فیلم عبارتند از :نویسنده: مهدی آذرپندار، کارگردان: مسعود اطیابی، تهیه کننده: هادی انباردار، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری،  طراح چهر‌ه‌پردازی: محمد قومی، طراح صحنه و دکور: علی مربی، جلوه های ویژه بصری: حسن نجفی، صداگذاری و میکس: مهرداد جلوخانی، صدابردار: بابک اردلان، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: مستانه مهاجر، عکاس: سید حسام الدین اطیابی

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه