با اکران یتیم خانه ایران؛

رکورد نمایش فیلم در صومعه سرا شکسته شد + تصاویر

فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» که با همت عوامل جشنواره فیلم عمار در صومعه سرا اکران شد رکورد نمایش فیلم در این شهرستان را شکست.

رکورد نمایش فیلم در صومعه سرا شکسته شد + تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از واران نیوز، مدتی پیش بود که خبر پخش فیلم یتیم خانه ایران در صومعه سرا در خروجی از پایگاه خبری قرار گرفت و همشهریان صومعه سرایی از آن روز با مراجعه به مراکز تهیه بلیط، خود را آماده تماشای این فیلم کردند.

فیلم یتیم خانه ایران امروز در کمتر از ۱۴ ساعت در ۶ سانس جداگانه برای تعداد تقریبا ۱۰۰۰ نفر به نمایش در آمد که این حجم از تماشاچی و این مقدار ساعت نمایش در صومعه سرا بی سابقه بوده است.

داستان فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» در سال ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند. قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد. این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد

در این فیلم، بازیگرانی چون علی رام نورایی، جعفر دهقان، علی شادمان  و … به ایفای نقش می پردازند.

تصاویر زیر مربوط به پخش این فیلم در سالن  نماتیش اداره ارشاد صومعه سرا است

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه