صبح امروز صورت گرفت ؛

تجلیل از خانواده شهدای کنگ فوکار /کنگ فو کاران رشت همیشه به کم قانع بودند / مسئولین به ورزش های رزمی بیشتر رسیدگی کنند+عکس

کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت صبح امروز کنگ فو کاران و خانواده های شهدای کنگ فو کار تجلیل کرد.

تجلیل از خانواده شهدای کنگ فوکار /کنگ فو کاران رشت همیشه به کم قانع بودند / مسئولین به ورزش های رزمی بیشتر رسیدگی کنند+عکس

به گزارش ۸دی، سید مرتضی هاشمی رئیس هیئت کنگ فو رشت، صبح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت، با نقل خاطره ای از شهید حسین موسوی اظهار داشت:  این شهید والامقام با یکی از شهیدان والیبال شهید نقی زاده در یک قبر دو طبقه دفن شد، اقدامی که برای هیچ شهید دیگری اتفاق نیفتاده بود.

رئیس هیئت کنگ فو رشت تصریح کرد: شهسد موسوی با لباس کنگ فو به شهادت رسید و با لباس کنگ فو نیز دفن شد، ما به یمن خون های این عزیزان است که با آسایش در این مملکت زندگی می کنیم.

هاشمی ضمن تشکر از از حکیمی رئیس هیئت ورزش های رزمی خاطر نشان کرد: از قهرمان ارزنده سید مهدی شاه چشمه کاپیتان تیم ملی کنک فو نیز سپاسگزاری می کنم گرچه امروز در این مراسم نیست.

وی به تاریخچه کنگ فو کشور اشاره کرد و افزود: کنگ فو از سال ۴۹ پایه گذاری شد و پس از گذشت چند سال تعدادی از شاگردان توانستند به مدارج اولیه این رشته دست پیدا کنند. در سال ۵۷ به طور رسمی در کشور پایه گذاری شد.

هاشمی ادامه داد: به دلایلی این رشته در کشور ممنوع و پس از انقلاب این رشته دوباره آزاد اعلام شد.

رئیس هیئت کنگ فو رشت با بیان اینکه هیئت کنگ فوی رشت از سال ۸۴ آغاز به کار کرد یادآور شد: متأسفانه نتوانستیم جایگاه رفیع بچه ها را اثبات کنیم، اما در نظر داریم برای نخستین بار بحث استعداد یابی در مدارس رشت را به انجام برسانیم.

به گزارش ۸دی، در این مراسم قهرمانان ورزش کنگ فو و خانواده معظم شهیدان کنگ فو، شهید حسن صفری، حسین موسوی، احمد مصیبی و شهید محسن حقیقت جو تجلیل شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه