روز شمار تاریخ ترور آذربایجان غربی / 6 بهمن؛

شهدای ۶ بهمن ماه میاندوآب و آذربایجان غربی / منافقین ۲۴ نفر از آذری زبانها را ترور کردند

ششم بهمن ماه مصادف با ترور ۲۴ نفر از مردم استان آذربایجان غربی توسط منافقین دست پرورده آمریکاست.

شهدای ۶ بهمن ماه میاندوآب و آذربایجان غربی / منافقین ۲۴ نفر از آذری زبانها را ترور کردند

به گزارش ۸دی، ششم بهمن ماه مصادف با ترور ۲۴ نفر از مردم استان آذربایجان غربی توسط منافقین دست پرورده آمریکاست. اسامی این شهدا به شرح زیر است:

فیروز صادقی ۱ بهمن ماه ۱۳۳۴ در استان آذربایجان غربی متولد شده بود و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

یوسف علی پور ۱ خرداد ماه ۱۳۳۹ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

لطف الله علی پور گوگتپه ۲ مهر ماه ۱۳۴۱ در استان آذربایجان غربی متولد شد  و ۶ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که کارمند یکی از نهادهای دولتی بود در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

جهانگیر علیزاده ۷ فروردین ۱۳۴۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عبدالله غزنوی ۸ فروردی ماه ۱۳۳۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در شاهیندژ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ملکعلی فلاح بگتاش ۱۰ شهریور ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اسلام فیاضی ۴ خرداد ماه ۱۳۴۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اروج حسن زاده دمیرچی ۵ مهر ماه ۱۳۳۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدعلی خدایی ۴ آبان ماه ۱۳۳۹ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در شاهیندژ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

کمال خلیل زاده ۱۱ مرداد ماه ۱۳۱۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رسول اکبرزاده یکم تیر ماه ۱۳۳۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در حالی که کارمند یکی از نهادهای دولتی بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

جلیل بداقی ۳ فروردین ماه ۱۳۲۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

خداوردی امینی زنجیرآباد ۲ آبان ماه ۱۳۴۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مرجان آباد میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علیرضا محمدی اصل ۲ تیر ماه ۱۳۴۱ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد مسعودیان وکیلکندی ۴ دی ماه ۱۳۱۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب  در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

خداقلی مقصودی ۱ آبان ماه ۱۳۴۱ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی مرتب ۱ دی ماه ۱۳۳۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قهرمان مسرتداش تپه ۳۰ اسفند ماه ۱۳۳۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حمزه وجدانی ۷ تیر ماه ۱۳۳۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

خدایار میرزاجانی ۲۴ مرداد ماه ۱۳۳۵ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

بهلول پترو ۸ بهمن ۱۳۳۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که کارمند بود در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسن جباری آذر ۲۶ دی ماه ۱۳۴۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ناصر حمه حسین پور ۱ فروردین ماه ۱۳۳۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۳ در داخل شهر مهاباد ترور شد و به شهادت رسید.

محمد وجدانی ۱ مهر ماه ۱۳۳۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۳ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/

 

ldhkn,Hf

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
هوالشهید باسلام ودعای خیربرمحضرمتصدیان تلاشگر سایت «۸دی» احتراما\" شهیدان سرافراز اسحق مرادی دمیرچی، سعید پورجوان بخش،برلیست شهدای ۶بهمن ۱۳۶۱ (درگیری جاده سرچنار«کلب رضاخان» میاندوآب افزوده گردد، باتشکر فراوان خادم الشهداء : مهدی آجودان زاده -میاندوآب
در حاشیه