امام جمعه لاهیجان مطرح کرد:

قانون گریزی با اقامه نماز برطرف می شود + عکس

امام جمعه لاهیجان گفت: نظم‌گریزی یکی از جلوه‌های قانون‌گریزی است که با اقامه نماز برطرف می‌شود چرا که در نماز نظم نهفته است.

قانون گریزی با اقامه نماز برطرف می شود + عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، همایش تاثیر نماز بر کاهش آسیب های اجتماعی در بهزیستی لاهیجان با حضور امام جمعه شهرستان لاهیجان و حجت الاسلام حمیدنادم مسئول ستاد اقامه نماز استان و معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان به همراه جمعی از روسای ادارات، کارشناسان استانی و شهرستانی، مسئولین مهدهای کودک برگزار شد.

امام جمعه لاهیجان ضمن تشکر از بهزیستی لاهیجان در مورد فضائل اقامه نماز با بیان اینکه دین و عمل به آن مهم ترین عامل در سلامت بهداشت روانی جامعه است افزود: پیوند تنگاتنگ نماز با عرصه های مختلف زندگی اعم از ولایت، اخلاق، بهداشت و تغذیه پاک موجب رستگاری انسان خواهد شد.

وی افزود: نظم‌گریزی یکی از جلوه‌های قانون‌گریزی است و این آسیب با اقامه نماز برطرف می‌شود چرا که در نماز بی‌شمار نظم نهفته است.

پروین قادر رئیس اداره بهزیستی لاهیجان نیز در پایان این همایش نیز در گزارشی از کارکرد اورژانس اجتماعی و رسیدگی به آسیب های اجتماعی شهرستان، آماری مقایسه طی ۹ ماهه سال های ۹۴ و ۹۵ ارائه کرد.

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه