در راستای دلگرمی به آتش نشانان ایثارگر صورت گرفت؛

دیدار رئیس و کارکنان دادگستری ماسال با آتش نشانان شهرستان + تصاویر

صبح دیروز رئیس و کارکنان دادگستری ماسال ضمن حضور در واحد آتش نشانی شهرداری ماسال از زحمات این قشر ایثارگر تقدیر کردند.

دیدار رئیس و کارکنان دادگستری ماسال با آتش نشانان شهرستان + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، رئیس و کارکنان دادگستری ماسال صبح دیروز با حضور در محل آتش نشانی ماسال از زحمات این قشر ایثارگر تقدیر کردند.

علیرضا محمودی رئیس دادگستری ماسال در این دیدار ضمن گرامیداشت شهدای سانحه آتش سوزی پلاسکو گفت: وظیفه ماست که به شما آتش نشانان به دیده احترام بنگریم. ما آمدیم تا تسلیتمان را به خانواده داغدار این عزیزان و شما آتش نشانان شهرستان اعلام کنیم.

وی افزود: از خداوند متعال برای خانواده های شهدای این سانحه صبر مسئلت می‌کنیم و امیدواریم با مدیریت و برنامه ریزی صحیح دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح کشور نباشیم.

علیرضا عباسی نائب رئیس شورای اسلامی ماسال نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به رئیس و کارکنان دادگستری ماسال گفت: در این مدت یک جو عمومی در کشور ایجاد شد که واقعا جانفشانی های این قشر زحمتکش دیده و احساس شد. مردم دیدند که آتش نشانان جانشان را در کف دست خود گرفته اند.

عباسی با اشاره به کمبودها در حوزه آتش نشانی شهرستان ماسال اظهار داشت: مسئول واحد آتش نشانی ماسال در جلسه ای کمبودها را ارائه کرده اند که قصد داریم در جلسه ای در آینده با حضور شهردار محترم موارد را بررسی کنیم و بتوانیم در حد توانمان مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: تجهیزات آتش نشانی قیمت های بسیار بالایی دارد و به عنوان مثال یک ماشین بالابر قیمتی در حدود یک میلیارد تومان دارد که در حال حاضر ماسال از این امکانات بی بهره است. انتظار داریم فرماندار محترم و سایر مسئولین هم در این زمینه کمک کنند تا بتوانیم در شرایطی که ساختمان های چندین طبقه ای در ماسال رو به افزایش است، حوادث را کنترل کنیم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه