رئیس آموزش و پرورش آستانه‌اشرفیه:

اعزام ۴۴۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور تا پایان بهمن‌/ بامعلمان متخلف پس از هشدار برخورد جدی می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش آستانه‌اشرفیه از اعزام بیش از ۴۴۰ دانش‌آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور تا پایان بهمن ماه خبر داد.

اعزام ۴۴۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور تا پایان بهمن‌/ بامعلمان متخلف پس از هشدار برخورد جدی می‌شود

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ اسماعیل همایونی امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات این اداره با اشاره به اعزام دو مرحله از دانش‌آموزان دختر و پسر به اردوی راهیان نور در ماه جاری اظهار داشت: در روز پنجشنبه هفته جاری شاهد اعزام بیش از ۱۶۰ دانش‌آموز دختر در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهیم بود.

وی همچنین به اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز پسر در قالب هفت‌ دستگاه اتوبوس اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت آشنایی جوانان بافرهنگ دوران دفاع مقدس و نقش تربیتی آن انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان نیز در زمینه حمایت مالی کمک‌حال آموزش‌وپرورش باشند.

رئیس آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و برنامه‌های این اداره در این ایام بیان کرد نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دکتر حشمت منطقه کورکا، برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانش‌آموزان و اولیا و همسرایی دانش‌آموزان دختر مدرسه بوعلی سینا در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن ازجمله برنامه‌های ده مبارک فجر است که توسط آموزش پرورش شهرستان اجرا می‌شود.

وی به اقدامات صورت گرفته برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت با توجه به همکاری بهداشت و درمان و نیروی انتظامی و با استفاده از اساتید و مشاوران برجسته، در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیتمان دو برابر شده است.

همایونی با اشاره به اجرای مرحله تکمیلی طرح دوست علمی در مدرسه ارغوان گفت: با توجه به پیشنهاد فرماندار آستانه‌اشرفیه در مراسم گرامیداشت دکتر معین به بنیاد علمی نخبگان گیلان طرح دوست علمی در این شهر به اجرا درآمد که با اجرای آن نوید ظهور نخبگان علمی از جمع دانش‌آموزان خواهیم بود.

وی با اشاره به مباحث مطرح‌شده درباره معلمان متخلف بیان کرد: در صورت تخلف معلمان متخلف ضمن ارائه هشدارهای لازم به‌شدت برخورد خواهیم کرد هرچند که معتقدیم تعداد این معلمان بسیار کم هستند.

نایب‌رئیس شورای آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه به تصمیم وزارتخانه درباره حضور در کلاس مدیران و معاونان برای تدریس در کلاس‌ها اشاره کرد و گفت: حضور شش ساعت در هفته مدیران و معاونان طرح خوبی است که منجر به ارتقای سطح کیفی، فرهنگی و ارتباطی خواهد شد.

برگزاری امتحانات ترم اول، فراهم کردن تمهید مقدمات برای جشن انقلاب و جشن نیکوکاری و درختکاری در مدارس، اجرای طرح انسدادی مبادی بی‌سوادی و فعالیت در بخش جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از پیش‌دبستانی، بیمه مسئولیت دانش‌آموزان، خط‌کشی و مشکل عبورومرور دانش‌آموزان، معوقات فرهنگیان و سرمای مدارس ازجمله مواردی بود که در نشست شورای آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه مطرح شد.

%image_alt% %image_alt%

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه