طی حکمی؛

سرپرست آموزشکده شهید رجایی لاهیجان منصوب شد + عکس

طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای، فرامرز جعفری به عنوان سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی لاهیجان منصوب شد.

سرپرست آموزشکده شهید رجایی لاهیجان منصوب شد + عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای، فرامرز جعفری به عنوان سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی لاهیجان منصوب شد. وی متولد شهرستان سیاهکل، دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس عمران و عضو هیئت علمی دانشکده شهید چمران رشت، کارشناس رسمی دادگستری، عضو سازمان نظام مهندسی گیلان می باشد.

از جمله سوابق کاری جعفری می توان به معاونت آموزشی و مدیر گروه عمران دانشکده فنی شهید چمران رشت، رئیس کمیته عمرانی آموزشکده های فنی گیلان و عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل در دوره سوم اشاره کرد.

به گزارش «لاهیجان»، دانشکده شهید رجایی لاهیجان تعداد سی و یک نیروی رسمی و قراردادی داشته و تعداد هفتصد و پنجاه دانشجو در پنج رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی که معماری در این دانشکده مشغول به تحصیل می باشند. دانشکده در سال ۷۴ تاسیس شده و پیش از آن نیز به عنوان مرکز تربیت معلم شناخته می شد. آموزشکده شهیدرجایی تنها آموزشکده پسرانه در شرق گیلان است که شهرهای لنگرود، سیاهکل، رودسر، املش و لاهیجان را تحت پوشش قرار داده است.

پیش از فرامرز جعفری، یاسر فخرموسوی شش ماه به عنوان سرپرست این آموزشکده مشغول به کار بود.

%image_alt% %image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه