فرماندار لنگرود:

اتمام پروژه کمربندی لنگرود نیازمند ۱۳ میلیارد تومان اعتبار است

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست خبری شامگاه یکشنبه گفت: اتمام پروژه کمربندی کنارگذر لنگرود نیازمند ۱۳ میلیارد تومان اعتبار است.

اتمام پروژه کمربندی لنگرود نیازمند ۱۳ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش ۸دی، به نقل از تسنیم، سیدرضا جوادپور شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه یکی از معضلات مهم شهرستان لنگرود مدیریت پسماند و جمع‌آوری زباله است اظهار داشت: در شهرستان لنگرود وضعیت مدیریت و ساماندهی پسماند به دو شیوه در حال بررسی است.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه بهسازی و ساماندهی وضعیت موجود ایستگاه‌های موقت و دائمی زباله لنگرود در اولویت امور قرار دارد افزود: با جذب پیمانکار بخش خصوصی اقدام به انتقال و دفن بهداشتی زباله از مکان موقت به بالا دست کرده است.

جوادپور حد فاصله مکان موقت دپو زباله در لنگرود را با مکان دائم ۳۸ کیلومتر عنوان کرد و افزود: مسیر مذکور راه دسترسی چند روستا است و تردد کامیون‌های حمل زباله موجب آسیب دیدگی راه‌ها شده و شهرداری در پی بازسازی راه مذکور است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت موجود ایستگاه زباله و راه دسترسی مکان مذکور در لنگرود برای مسئولان شهرستانی و استانی ناراحت کننده است گفت: با بهبود محل دفن دائم زباله و احداث کارخانه کمپوست در لنگرود که هم اکنون برخی از اقدامات آن در دست کار است مشکلات پسماند در این شهرستان رفع می‌شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به پروژه کمربندی کنارگذر لنگرود و با بیان اینکه این پروژه از سال ۸۷ آغاز شده و قرارداد اولیه آن ۲۸ میلیارد تومان بوده است بیان کرد: تا به امروز ۲۳ میلیارد تومان برای پروژه کمربندی کنارگذر لنگرود که یک پروژه ملی است هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه اتمام پروژه مذکور بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد زیرساخت‌های لاین جنوبی پروژه مذکور آماده است و تکمیل پروژه نیازمند تامین مصالح است.

جوادپور با بیان اینکه حجم مصالح به‌کار رفته در پروژه کمربندی لنگرود بیش از ۴۲۰ هزار متر مکعب است تاکید کرد:  در حال حاضر بیش از ۲۰۵ هزار متر مکعب مصالح برای پیشروی پروژه مذکور از بخش خصوصی تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه پروژه‌های عمرانی یک عزم ملی در بین مدیران استانی دیده می‌شود بیان کرد: در ایام دهه فجر ۱۲ روستا در لنگرود گازرسانی و بیش از ۴۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه