۳۰ ایراد نمایندگان به اظهارات توفیقی/ درصورت معرفی از مجلس رای اعتماد نمی‌گیرد

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد و کارنامه سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در صورتی که آقای توفیقی به مجلس معرفی شود، وی رای اعتماد نخواهد گرفت.

۳۰ ایراد نمایندگان به اظهارات توفیقی/ درصورت معرفی از مجلس رای اعتماد نمی‌گیرد

به گزارش ۸دی، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت با اشاره به انتشار فیلمی از اظهارات جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: آقای توفیقی در این فیلم سخنان غیرواقعی و غیرمنصفانه‌ای مطرح کردند.

 

 وی با بیان اینکه نمایندگان درحال بررسی کارنامه و عملکرد آقایان فانی و توفیقی سرپرست‌های وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم هستند، تصریح کرد: در صورتی که آقای توفیقی به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی شود، راه بسیار دشواری برای کسب رای اعتماد وکلای ملت خواهد داشت.

 

این نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد: فردی که می‌خواهد مدیریتی در راس عالی بگیرد، باید حداقل در بیان مطالب انصاف داشته و کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

 

بشیری با بیان اینکه نمایندگان مجلس ۳۰ ایراد از اظهارات جعفر توفیقی در آن فیلم گرفته‌اند، اظهار داشت: انتظار این است که آقای روحانی در معرفی وزرا اعتدال و تدبیر را لحاظ کند؛ البته امروز بحث‌هایی وجود دارد که برخی نیروهای افراطی معرفی می‌شوند.

 

وی با اشاره مجدد به عملکرد و کارنامه سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: در صورتی که آقای توفیقی به مجلس معرفی شود، وی رای اعتماد نخواهد گرفت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه