استاندار گیلان خبر داد؛

آب رسانی به بیش از ۲۰۰ روستا در دهه‌ی فجر امسال / رئیس جدید آبفار گیلان معرفی شد + تصاویر

استاندار صبح امروز در دیدار با معاون منابع انسان شرکت آب و فاضلاب کشور از افتتاح آبرسانی به ۲۲۰ روستا در دهه فجر خبر داد.

آب رسانی به بیش از ۲۰۰ روستا در دهه‌ی فجر امسال / رئیس جدید آبفار گیلان معرفی شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی با اعلام خبر آب رسانی به بیش از ۲۲۰ روستای گیلان و افتتاح آن در دهه مبارک فجر انقلاب اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاخص بهره‌مندی آب روستایی گیلان به ۷۶ درصد می‌رسد.

وی افزود: در هفته‌ی دولت امسال نیز  با تلاش‌های صورت گرفته و بهره برداری از طرح آبرسانی به ۱۷۱ روستای گیلان، شاخص بهره‌مندی آب روستایی گیلان به ۷۴ درصد رسیده بود.

استاندار گیلان به اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۲ درصد از میانگین کشوری در آب روستایی عقب بودیم خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستایی ۶۴ درصد بود.

نجفی به وجود رطوبت بالای استان در آسیب رسانی به تأسیسات و زیر ساخت‌های موجود اشاره و اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات ملی و استانی باید این شرایط لحاظ شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پس از سه سال خوشبختانه کارنامه‌ی خوبی در استان داریم گفت: با تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در قیاس با گذشته در حوزه‌ی آب روستایی استان شاهد رشد قابل توجهی هستیم.

نجفی با بیان اینکه کار عمرانی در روستاها بسیار سخت است افزود: به واسطه خدمات انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم وجود مشکلات در تأمین اعتبارات در سخت‌ترین شرایط به دور افتاده‌ترین مناطق استان خدمت رسانی می شود.

وی با بیان اینکه منش دولت تدبیر و امید در انتصابات بر استفاده از نیروهای متخصص در بدنه‌ی وزارت‌خانه‌ها شکل گرفته گفت: در انتخاب فرمانداران تلاش ما بر این بوده تا از نیروهای لایق بدنه‌ی وزارت کشور و نیز از نیروهای متخصص استانی بهره‌مند شویم.

وی به حضور مستمر آقای فرامینی در پیگیری مطالبات مردم و توسعه‌ی شاخص‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: مدیران در عملکرد خود بجز مردم، دولت و دستگاه خود به هیچ احدی دینی ندارند.

نماینده دولت در گیلان همچنین به مدیریت جدید آب روستایی استان نیز تاکید کرد: با قوت به منظور ارتقای هر چه بیشتر شاخص‌های بهره‌مندی مردم از آب روستایی حضور میدانی داشته باشد.

وی گفت: در داخل بدنه‌ی آب روستایی استان باید با همدلی و همراهی هر چه بیشتر و با نگرشی نو گام‌های مثبتی در خدمت به مردم برداشته شود.

نجفی افزود: مدیران پس از سال‌ها خدمت خواهند رفت اما این عملکرد افراد است که برای سالیان متمادی باقی می‌ماند.

در این دیدار، معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با قدردانی از استاندار گیلان در هدایت مجموعه‌ی آب روستایی و ارتقای چشمگیر شاخص‌های این حوزه در استان گفت: خدمت رسانی به مردم به ویژه در روستاها از بهترین نوع خدمت گزاری است و مورد رضای پروردگار قرار می‌گیرد.

گیاهی افزود: در آب رسانی به روستاها تمام اهتمام خود را به کار گرفته‌ایم تا مردم از این نعمت بهره‌مند شوند.

در پایان این دیدار با قدردانی از محمدعلی فر امینی، محب علی رنجور به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه