نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

موشک های بالستیک دلیل افزایش لابی آمریکایی صهیونیستی / استکبار جهانی با اصل جمهوری اسلامی مشکل دارد

نماینده مردم رودسر و املش موشک های بالستیک را دلیل افزایش لابی ها در روزهای اخیر برشمرد و گفت: استکبار جهانی با اصل جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد.

موشک های بالستیک دلیل افزایش لابی آمریکایی صهیونیستی / استکبار جهانی با اصل جمهوری اسلامی مشکل دارد

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه کنگره آمریکا بهانه جدیدی را طرح کرده و آن هم دست گذاشتن بر روی موشک های بالستیک است، اظهار داشت: دلیل لابی های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی هم فشار های آمریکایی در خصوص موشک های ایران است.

وی با بیان اینکه هر عاقلی و هر کسی که شم سیاسی داشته باشد متوجه رفتارهای آمریکا با لابی های صهیونیستی می شود، افزود: مقام معظم رهبری در همان زمانی که برجام شروع شده بود توصیه فرمودند و تاکید داشتند که آنها هدفی روشنی ندارند و پس از آنکه ماجرای انرژی هسته ای تمام شود بحث های دیگری هچون حقوق بشر، موشک های بالستیک و غیره را مطرح خواهند کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دشمن ذاتی با اهداف عالیه نظام اسلامی مشکل دارد، گفت: دشمنان ما همیشه بهانه داشته اند و از اوایل انقلاب هیچگاه سر سازش با کشور انقلابی ایران نداشته اند و با کل نظام و انقلاب و آرمان های ما مشکل دارند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عقب نشینی از مواضع برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده برای ایران را غیر ممکن دانست و اظهار کرد: مشکل ذاتی استکبار، جمهوری اسلامی ایران است و مسئله آنها با ما مشکل جزئی نیست که با عقب نشینی و یا با امتیاز دادن به آنها به اهداف خود برسیم.

عباسی با هشدار به اینکه ایران هیچ وقت قدرت دفاعی خود را زیر سوال نمی برد، گفت: حل مسئله ایران و آمریکا با دادن امتیاز تفکری بسیار خوشبینانه و ابتدایی را می طلبد و استکبار با این امتیازات دست از سر ما بر نخواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه