نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی:

رسوب در اسکله آستارا موجب رکود در اقتصاد و تجارت شده است/ وزیر راه و شهرسازی باید به کمیسیون تخصصی پاسخ دهد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسوب در اسکله آستارا موجب رکود در اقتصاد و تجارت شده است.

رسوب در اسکله آستارا موجب رکود در اقتصاد و تجارت شده است/ وزیر راه و شهرسازی باید به کمیسیون تخصصی پاسخ دهد

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در پاسخ به اینکه چرا بار ترافیک دریایی از اسکله کاوه بندر آستارا خارج شده است، اظهار داشت: محوطه حوضچه اسکله با درافت ۴ و نیم باید تحویل اسکله داده می شد اما متاسفانه تعهد سازمان کشتیرانی وزارت راه و ترابری انجام نشده است.

وی با تایید اینکه بار ترافیکی دریایی در اسکله دچار مختل شده است، افزود: ما شاهد این هستیم که کشتی ها نمی توانند تخلیه بار یا صادرات بار را انجام دهند و ترافیک کشتی ها وجود خارجی ندارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رکود اقتصادی در اسکله به خاطر عدم لایه روبی از حوضچه اسکله کاوه بندر آستاراست گفت: لایروبی صورت نگرفته است در نتیجه هنوز این اسکل راکد مانده و ما به رکود اقتصاد و تجارت در اسکله کاوه و بندر آستارا مواجه شده ایم.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه وزیر راه باید نسبت به این اهمال به کمیسیون تخصصی عمران پاسخ دهد، اظهار کرد: من این مورد را کرارا هم به وزارت راه تذکر داده ام و در خواست پاسخ از وزیر راه و شهرسازی داشته ام تا به کمیسیون تخصصی عمران مجلس پاسخ دهد.

داداشی با اشاره به درگیری نمایندگان تخصصی کمیسیون ها و پرداختن به بررسی لوایح و برنامه های بودجه ۹۶ و با بیان اینکه کمیسیون های تخصصی تعطیل شده و به سوالات رسیدگی نمی کنند، اظهار داشت: در اولین فرصت، وزارت راه باید پاسخ دهد که چرا وقتی مقرر شده بود عمق حوضچه به درافت ۴ و نیم برسد هنوز عملیاتی نشده است؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه