یک نماینده مجلس خبر داد؛

چک ۲۵۰ میلیونی مدیر یک کارخانه بزرگ گیلان برای مراسم ختم مادر یکی از مسئولان

نماینده مردم شاهین شهر گفت: این بدهکار بانکی با استفاده از خلاء‌های قانونی موجود، پرداخت بدهی خود را به تعویق می‌انداخت.

چک ۲۵۰ میلیونی مدیر یک کارخانه بزرگ گیلان برای مراسم ختم مادر یکی از مسئولان

به گزارش ۸دی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به صحبت‌های روز گذشته سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر ارتباط دانیال‌زاده (مدیر عامل یک کارخانه بزرگ در گیلان) با حسین فریدون اظهارداشت: دانیال‌زاده یک خانه‌ای را به قیمت ۱۶ میلیارد تومان در تجریش خریداری می‌کند و به فردی به نام “الف غ” هدیه می‌کند.

وی افزود: دانیال‌ زاده به همراه بعضی افراد که نمی‌خواهم از آن‌ها نام ببرم موسسه خیریه‌ای داشتند که در این محل کارهای پولشویی انجام می‌دادند و این خانه ۱۶ میلیاردی هم از محل همین موسسه خیریه هدیه شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: این بدهکار بانکی با استفاده از خلاء‌های قانونی موجود، پرداخت بدهی خود را به تعویق می‌انداخته و از طرفی گزارش داده شده که وام‌ها را برای تولید و اقتصاد استفاده می‌کند که این موضوع کاملا کذب بوده است.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: در یک مورد، از نهادی با بانک تماس می‌گیرند و دانیال زاده را برای دریافت وام ۳۰۰ میلیاردی معرفی می‌کنند که رئیس بانک از پرداخت این مبلغ استنکاف می‌کند و دانیال زاده در نهایت موفق به اخذ تسهیلات یکصد میلیاردی می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین این بدهکار بانکی، چکی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای مراسم ختم مادر یکی از مسئولان پرداخت کرده است.

نماینده مردم شاهین شهر در خصوص تذکر نمایندگان مجلس به رئیس جمهوری مبنی بر جلوگیری از ورود فریدون به هیئت دولت گفت: هنوز پاسخی از طرف دولت دریافت نشده است، براساس قانون باید به تذکر نمایندگان پاسخ داده شود اما برای این موضوع زمانی تعریف نشده و معمولا ظرف ۳۰ روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اهدای منزل 14 میلیاردی به همسر «حسین فریدون» توسط دانیال‌زاده ماینده قم در مجلس یادآور شد: متأسفانه با توجه به این مسائل باید پیوندی بین وی و برخی از سران مملکت وجود داشته باشد، یعنی به حیات خلوت برخی از مسئولان راه داشته و امکان هم ندارد که بگوییم مسئولان بی‌اطلاعند، به هر حال وقتی دانیال‌زاده می‌آید و یک چک 6 میلیارد تومانی و یک چک 8 میلیارد تومانی که اسناد آن هم موجود است، در وجه یک آقایی صادر می‌کند که آن آقا خانه‌اش را به نام «خانم غفوری» همسر «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور می‌زند، این اتفاق چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ سعیدی،نماینده تبریز هم مطلب مشابه ای را بیان کرده است و مدعی شده اسناد را برای رییس جمهور ارسال کرده اند. دیدن اینها نیاز به عینک ندارد
در حاشیه