استاندار گیلان:

برخی با عینک دودی به خدمات دولت تدبیر و امید نگاه می کنند

استاندار گیلان گفت: گاهی برخی عینک دودی به چشم می زنند و نمی‌خواهند خدمات دولت تدبیر و امید را ببینند.

برخی با عینک دودی به خدمات دولت تدبیر و امید نگاه می کنند

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در جلسه شورای اداری صومعه سرا و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به اتفاق ناگوار مجتمع پلاسکو تهران و همدردی با خانواده‌های آنان اظهار داشت:  این عزیزان که خود ناجی دیگران بودند امروز با سختی و مشقت در خرابه های ساختمان پلاسکو به دنبال همکاران و دوستان هستند.

وی با بیان اینکه فرماندار در شهرستان وظیفه‌ای خطیر بر گردن دارد و رئیس شورای تأمین شهرستان است، خاطر نشان کرد : این نظام و انقلاب امانتی بر گردن ما است و وظیفه داریم با تمام توان برای اعتلای آن تلاش کنیم خدمات رسانی در شهرستان و منطقه  فراتر از یک قوه است و همه خادمان نظام در آن  سهیم هستند.

نجفی با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب خدمات رسانی به شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: کسب چنین توفیقاتی در حوزه صنعتی، خدماتی، کشاورزی، تولیدی و … نشان دهنده تعامل و همکاری بسیار خوب همه دستگاه های اجرایی شهرستان است و یقییناً این موفقیتها بدون تلاش دسته جمعی امکان تحقق نداشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم همیشگی نیست تصریح کرد: حق مردم  ما بیشتر از این است و ما به مردم بدهکاریم و منتی برای ارائه خدمات نداریم .

وی به برخی ناملایمات و بی انصافی‌ها در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید اشاره و گفت: گاهی  برخی  چشم هایشان را در برابر تلاشها می بندند یا عینک دودی به چشم می زنند و نمی‌خواهند خدمات را ببینند که البته آنان را به خدا واگذار می کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش های انجام شده به اطلاع مردم رسانده شود افزود: تمامی توفیقات که دولت به دست آورده است، برای نظام مقدس اسلامی ایران ثبت می شود.

نجفی تأکید کرد: انتقاد سازنده پذیرفتنی است اما سعی شود اخلاق رعایت شود چرا که اگر اخلاق را از این انقلاب بگیرم چیزی برای آن  باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: با توجه به شیطنتها و توتطئه هایی که آن سوی مرزها علیه کشورمان انجام می شود باید وحدت خود را حفظ کنیم و جامعه را دو قطبی نکنیم .

رئیس شورای تأمین استان گیلان افزود: همگان باید پشت سر رهبری به تکالیف و وظایف خود عمل کرده و اهداف نظام را دنبال کنند.

وی در ادامه به برخی از اقدامات مهم انجام شده در شهرستان صومعه سرا در حوزه های مختلف به ویژه کشاورزی اشاره کرد و یادآورش: تجهیز و اصلاح اراضی و صنوبرکاری که صومعه سرا یکی از قطب های پرورش آن بوده از مهم ترین اقدامات این حوزه محسوب می شود.

نجفی با اشاره به توفیقات دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف استان گیلان به افتتاح ۲ کارخانه  بزرگ سلولزی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰  میلیارد تومان اشاره و خاطر نشان کرد: هر چه در این حوزه سرمایه گذاری کنیم کم است.

وی گفت: در بحث صادرات نیز پیشرفت خوبی داشته و توانستیم از حد میانگین کشوری جلو بزنیم.

استاندار گیلان همچنین اظهار کرد: طی ۳.۵ سال گذشته وضعیت اشتغال کشور از ۱۵.۶ درصد در پایان سال ۹۱ به ۹.۶ درصد در نیمه اول سال ۹۵ تغییر وضعیت داشته است .

نجفی افزود: اعتقاد نداریم که همه مشکلات و کاستی ها برطرف شده اما اقدامات خوب، مناسب و کم نظیری طی این سال ها انجام شده است.

استاندار گیلان ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا آسیبهای اجتماعی و بیکاری کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام مقدس اسلامی برای هر فردی فرصت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید بدانند این مسئولیت ها ماندگار نبوده و از این فرصت اندک در راه خدمتگذاری به مردم استفاده کنند.

در پایان این نشست، با قدردانی از خدمات حسین اسماعیل پور، علی فتح اللهی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه سرا معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
یکی می گوید عینک بزنید ؛ یکی می گوید دودی نباشد.پیشینهاد می شود در مورد عینک دستورالعمل جامعه ای صادر شود تا هر روز با یک نظریه عینکی مواجه نباشیم.
در حاشیه