نماینده صومعه سرا مدعی شد؛

در ۶ ماهه گذشته به اندازه ۳۰ سال در صومعه سرا کار شده است!

نماینده صومعه سرا با اشاره به آسفالتهای اخیر گفت: در طی ۶ ماه اخیر به اندازه ۳۰ سال گذشته در صومعه سرا کار انجام شده است.

در ۶ ماهه گذشته به اندازه ۳۰ سال در صومعه سرا کار شده است!

به گزارش ۸دی به نقل از واران خبر، سید کاظم دلخوش عصر امروز در جلسه شورای اداری صومعه سرا، فرمانداری را مرکز قدرت اجرایی شهرستان دانست و اظهار داشت: فرماندار باید در شهرستان قدرت داشته باشد و نماینده امکانات را در اختیار مردم می گذارد.

وی با بیان اینکه فرماندار نباید به جای رسیدگی به کارهای اجرایی به دنبال تشکیل کانون که خلاف نظر قانونگذار است باشد، افزود: روسای ادارت باید خدمتگزار مردم باشند و از ایجاد تنش در شهرستان خود داری کنند که در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هشت نفر از اعضای خانواده من دارای مدرک دکترا و در بخش های مختلف دارای پست هستند، گفت: بنده مانند برخی ها نیستم که ۲۰، ۳۰ نفر از اقوام خود را در ادارات رئیس کرد.

دلخوش تصریح کرد: سال ۹۰ زمانی که نماینده این شهرستان بودم برای احداث اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا ۸ میلیارد تومان بودجه اختصاص دادم که در سال ۹۳ وقتی نماینده شهرستان نبودم کد اورژانس باطل شد و آن ۸ میلیارد هم از بین رفت.

وی با بیان اینکه همه باید به تبعیت از رهبری از دولت حمایت کنیم، خاطرنشان کرد:  همه مسئولان باید به فکر اقتصاد و اشتغال مردم باشند و بدانند که خط قرمز همه ما رهبری است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طی شش ماه اخیر به اندازه ۳۰ سال در صومعه سرا کار انجام شده است، اظهار داشت: پروژه جاده بین‌المللی فومن به پونل ۵۰ کیلومتر در دو فاز است که فاز اول ۲۵ کیلومتر است و چهار راه خاکیان که به صورت میدان در خواهد آمد وارد مناقصه کرده‌ایم.

دلخوش با اشاره به اجرای پروژه کمربندی کلاشم به صومعه سرا، افزود: این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت داشت که خوابیده بود اما پیمانکار دوباره شروع به اجرای این پروژه کرده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه سد لاستیکی بازار جمعه ۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، گفت: از ۷ اسفند تاکنون، ۸۶ روستای صومعه سرا آسفالت شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ۶۲ روستا از وزارت نیرو ۸ میلیارد تومان ترانس و تیر برق وارد شهرستان شد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقا یک چیزی بفرمایید ما هم بتوانیم باور کنیم.در6ماه به اندازه30سال کار شده؟!می گویند چند سال شما نماینده بودید.پس در آن سالها مسئولان شهرستان استراحت مطلق بودند؟!و یا سالهایی که نبودید هیچ اداره ای کار عمرانی نمی کرد؟
در حاشیه