روز شمار تاریخ ترور در ایران / 3 بهمن؛

قتل ۲۲ نفر در شهرهای مختلف کشور / منافقین سوم بهمن را هم خونین کردند

سوم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۲ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۶۰ تا ۷۰ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

قتل ۲۲ نفر در شهرهای مختلف کشور / منافقین سوم بهمن را هم خونین کردند

به گزارش هشت دی، سوم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۲ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۶۰ تا ۷۰ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

مصیب قره جانلو ۵ تیر ماه ۱۳۴۱ در استان گلستان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۰ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سید رضا طباطبایی میرک آبادی ۲۹ شهریور ماه ۱۳۴۴ در استان تهران متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۱ در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد رضایی همگان یکم تیر ماه ۱۳۳۹ در استان آذربایجان غربی متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۱ در دیواندره سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

پرویز حاج علیخانی ۱۵ شهریور ماه ۱۳۴۴ در استان اصفهان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که کارگر ساده بود در دیواندره در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباس سجاجید یکم آذر ماه ۱۳۴۱ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدتقی کدکنی ۷ آبان ماه ۱۳۴۱ در استان خراسان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در پسوه ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید. 

غلامرضا گوردزی ۴ فروردین ماه ۱۳۴۳ در استان لرستان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در خرم آباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسین محمدی یکم مهر ماه ۱۳۴۳ در استان سمنان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید. 

محمدرضا مرادی ۱۴ شهریور ماه ۱۳۴۲ در استان تهران متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در اسلام آباد پسوه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسین خرم نیا ۱۰ آبان ماه ۱۳۴۵ در استان تهران متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در پسوه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید. 

سید جلیل ترابی بشکانی ۱۰ مهر ماه ۱۳۴۳ در استان یزد متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

شیرزاد خاکبیز ۴ آبان ماه ۱۳۴۱ در استان خراسان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در غرب پسوه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید. 

سیاوش جدی گوگ تپه ۲ مهر ماه ۱۳۴۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

منصور چهارگانه ۱ شهریور ماه ۱۳۴۳ در استان تهران متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که نیروی کادر ارتش بود در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید. 

عباس قاسمی نورآبادی ۵ آبان ماه ۱۳۳۶ در استان اصفهان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۳ در خیابان ۲۴ متری اصفهان ترور شد و به شهادت رسید.

عباس حسین زاده ۱۲ خرداد ماه ۱۳۳۱ در شهرستان رضوانشهر استان گیلان متولد شد و ۳ بهمن ۱۳۶۳ در حالی که پاسدار انقلاب، جانشین عملیات سپاه آستانه اشرفیه و فرمانده قله گلچهر کردستان بود در مریوان در یک حمله مسلحانه توسط منافقین به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای آستانه اشرفیه به خاک سپرده شد.

رضا حسین پور ۲ تیر ماه ۱۳۳۸ در استان آذزبایجان غربی متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۳ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد غفاری یکم فروردین ماه ۱۳۴۹ در استان خراسان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۳ در مشهد ترور شد و به شهادت رسید.

عباس صفری ۱۹ بهمن ۱۳۴۵ در استان همدان متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۴ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد ابراهیم زاده شهریور ۱۳۴۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۵ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید. 

خالد رسول پور ششم بهمن ۱۳۳۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۶۵ در سردشت در حالی که کارمند یکی از نهادهای دولتی بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

جعفر میرین بیگلو ۱ آذر ماه ۱۳۴۸ در استان قزوین متولد شد و سوم بهمن ماه ۱۳۷۰ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید. 

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه