جبار کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

نباید در مقابل دشمن بیدار خود را به خواب زد / خوش باوری دولت به دشمن خونی خیانت به ملت است

نماینده مردم رشت در مجلس نتیجه خوش باوری به دشمن را برای ملت تنها خیانت دانست و گفت: نباید در مقابل دشمن بیدار خود را به خواب بزنیم.

نباید در مقابل دشمن بیدار خود را به خواب زد / خوش باوری دولت به دشمن خونی خیانت به ملت است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در خصوص برجام و دستاوردهای آن پس از گذشت یکسال اظهار داشت: برجام توافقی بود که کل نظام با همه ی ضعف ها و قدرت هایی که داشت آن را سپری کرده است.

وی به منویات مقام معظم رهبری نسبت به برجام اشاره داشت و افزود: مقام معظم رهبری به عنوان کسی که سیاست های کل نظام را تعیین می کند عنوان فرمودند که ما به آمریکا اعتماد نداریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به ظن و نیت دولت برای پیشبرد اهداف برجام اشاره داشت و گفت: حالا برخی از آقایان خوش خیال بودند حتی شعار هایی را هم می داند و کسی که مخالف برجام بود می گفتند که مخالفان نمی خواهند مردم رنگ آسایش را ببینند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت پس از گذشت یکسال متوجه غیر قابل اعتماد بودن دشمن شده است، اظهار کرد: در روزهای نخست برجام تبلیغات سرسام آوری کردند و اکنون خودشان پاسخ تبلیغات خودشان را می دهند و عنوان می کنند که آمریکایی ها بدعهدند و به تعهدات خود عمل نمی کنند.

کوچکی نژاد با اعلام اینکه دنیا هم با بدعهدی آمریکا همگام است، ادامه داد: در چند روز قبل هم که در مجمع جهانی حضور داشتند و نشست مشترکی که برگزار کردند آنها مدعی شدند که آمریکایی ها تخلفی نکرده اند با اینکه بر همه دنیا آشکار بود که تخلفاتشان بسیار زیاد است.

وی با اشاره به رفتار ضد ایرانی اوباما در چند روز گذشته افزود: رئیس جمهوری آمریکا نیز در آواخر حضور خود در کاخ سفید وضعیت اضطراری نسبت به ایران اعلام کرد و باز هم این وضعیت برای ایران تمدید شد تا مورد خط تهاجم آمریکا قرار بگیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید از دسیسه های آمریکا غافل شد، بیان داشت: متاسفانه آقایان با آمدن یک یا دو هواپیما به کشور در بوق و کرنا می کنند و جشن می گیرند باید دید که آمریکایی ها در جاهای دیگر چه جنایاتی را نسبت به کشور ما در حال انجام دادن هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه پس از گذش یکسال چیزی عاید ایران نشده است، مطرح کرد: من معتقدم اگر این توافق به وضعیت مطلوب می رسد ما حمایت می کردیم و وظیفه ما بود تا به تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم اما با خوش باوری به دشمنان خونین جز خیانت چیزی عاید ملت ایران نشده است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه ما نباید اینقدر خوش باور باشیم و خودمان را در مقابل دشمنی که بیدار است به خواب بزنیم و این بیداری دشمن ممکن است در جاهای دیگر هم خدای نکرده به منافع مردم آسیب برساند، گفت: در جهت حفظ منافع مردم نیاز است که تذکراتی را به مسئولین کشور داشته باشیم و دوستانی که به حرارتی اعلام می کنند در بخش برجام ما پیروز شده ایم تلنگری زد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای کوچکی! ولی سایر نمایندگان رشت می گویند با استفاده از عینک و ذره بین دستاوردهای مهمی را می بینند.
در حاشیه