پیش از ظهر امروز؛

جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن برگزار شد

پیش از ظهر امروز در فرمانداری فومن جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن برگزار شد

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز، پیش از ظهر امروز در فرمانداری فومن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

میر شمس مومنی زاده فرماندار فومن در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان که پیش از ظهر شنبه در دفتر فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد گفت: حوزه صنعت و معدن و تجارت و اصناف از اهمیت بسیار زیادی برای شهرستان برخوردار است.

فرماندار فومن گفت: انتظار می رود با توجه به تغییرات در رأس این دستگاه شاهد تحولات جدید در امور صنفی شهرستان فومن باشیم.

مومنی زاده در ادامه بیان داشت: باید با برنامه ریزی صحیح بتوانیم هم در حوزه صنعت و تولید و هم در حوزه اصناف روند رو به رشدی را طی کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به همه مسئولیت های صنعت، معدن و تجارت که دارای اهمیت خاصی هستند نیازمند نگاه ویژه به حوزه اصناف و بازاریان در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار فومن با اشاره به نقش اصناف در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: نقش و حضور اصناف در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس غیرقابل انکار بوده و باید از این پتانسیل بهره گیری شود.

مومنی زاده  در خصوص ساماندهی واحد های صنفی بدون مجوز خاطر نشان کرد: باید برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، اختلاط های صنفی و سایر موارد از این دست انجام شود.

در پایان این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های «اسماعیل علیزاده» سرپرست سابق اداره صنعت، معدن و تجارت فومن، «علی حسینی» به عنوان سرپرست جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه