معاون استاندار گیلان خبر داد:

بارش برف سنگین در ارتفاعات گیلان/ لغو مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از بارش برف سنگین از شب دوشنبه هفته جاری در ارتفاعات این استان خبر داد.

بارش برف سنگین در ارتفاعات گیلان/ لغو مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، حجت شعبانپور عصر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه در استان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع در امر مذکور حائز اهمیت است.

وی به نشر برخی از اخبار در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: زمانی که روابط عمومی سازمان‌ها ضعیف‌تر از شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی داشته باشند دیگران غلبه می‌کنند و تمام دستگاه‌ها باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از احتمال بارش برف سنگین در ارتفاعات از شب دوشنبه هفته جاری در این استان خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در تمام روستاها بارش برف داشته باشیم.

شعبانپور با بیان اینکه دستگاه‌های متولی به‌ویژه هواشناسی باید دقت داشته باشند هنگام بارش برف غافلگیر نشویم، تصریح کرد: شهرداری‌های شهرهای دیلمان، سیاهکل، جیرنده و پره‌سر باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در ادامه به حادثه ساختمان پلاسکو در تهران اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت، جمعیت هلال‌احمر گیلان و مدیریت بحران استانداری از مستندات مدیریت حادثه مذکور برای مقابله با حوادث احتمالی در استان استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تأکید بر باز نگه‌داشتن شریان‌های اصلی در هنگام بارش برف، خاطرنشان کرد: باز نگه‌داشتن شریان‌ها به منظور کمک به روستائیان حائز اهمیت است.

شعبانپور به عملکرد موفق مدیریت بحران با کمک رسانه‌ها در گیلان در سال‌های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در آمادگی کامل باشند ضمن اینکه مرخصی تمام مدیران استان لغو شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه