مدیر عامل جدید گمانه زنی ها را تقویت کرد؛

احتمال تغییر کاربری کارخانه صنایع چوب اسالم / کارخانه تولیدی اسالم محل خوشگذرانی اشراف عرب می شود!

مدیر عامل صنایع چوب اسالم گفت: تغییر کاربری این مجتمع به گردشگری برای گردشگران کشورهای عربی از برنامه سهامداران شرکت است.

احتمال تغییر کاربری کارخانه صنایع چوب اسالم / کارخانه تولیدی اسالم محل خوشگذرانی اشراف عرب می شود!

به گزارش ۸دی، مجتمع تولیدی صنایع چوب اسالم صبح امروز با حضور محمود شکری نماینده شهرستان تالش، سید عیسی مهدوی فرماندار و محمد بامری مدیرعامل جدید این مجتمع راه اندازی شد.

بامری مدیر عامل شرکت صنایع چوب اسالم طی سخنانی از اجرای سه برنامه کوتاه مدت، مدت و دراز مدت در این شرکت خبر داد.

وی با اشاره به اورهال دستگاه ها در طول ماه های گذشته اظهار کرد: قطعات برای تعمیرات و مواد اولیه از خریداران چوب و شرکت شفارود از جمله اقداماتی بود که در طی مدت انتصاب وی صورت گرفته است.

بامری تولید فعلی مصنوعات چوبی این شرکت را ۹۰ متر مکعب بیان کرد و افزود: پیش بینی می شود تا ۹۵۰ متر مکعب در برنامه کوتاه مدت افزایش یابد.

وی افزایش این مقدار تولید را در طول کل برنامه تدوین شده را ۱۲۰۰ متر مکعب ذکر کرد.

مدیر عامل صنایع چوب اسالم راه اندازی مجدد تولید نئوپان، مصنوعات با روکش ملامینه و پالت را از جمله برنامه های حال حاضر این مجتمع بیان کرد.

بامری همچنین از عقد قرارداد با شرکت سایپا و ارسال ۲ محموله برای پتروشیمی آبادان خبر داد.

وی در ادامه از احیای مجدد خط تولید مبلمان را از جمله مواردی بیان کرد که در برنامه های این شرکت قرار دارد که گفتگوهایی با اعضای صنف مبلمان کشور انجام شده و بازدیدی نیز صورت گرفته است.

بامری مصرف مبلمان تولیدی در مجتمع های گردشگری را از جمله طرح هایی بیان کرد که در برنامه تولیدی این شرکت قرار دارد و گفت: حفظ برند صنایع چوب اسالم یک کار اساسی در تولید مبلمان است.

مدیر این مجتمع صنعتی تولید مشتقات چوب را برنامه دراز مدت خود خواند و از برنامه سهامداران برای تغییر کاربری این مجتمع صنعتی از تولیدی به گردشگری خبر داد که هدف از آن استفاده از سرمایه گذاران کشورهای عربی و اجرای تور برای اتباع این کشورها است.

وی خواستار راه اندازی خط تولید جدید، تولید چوب، مصنوعات چوبی و در نهایت تامین حقوق کارکنان را از درآمد صنایع چوب شد.

سرمایه شرکت صنایع چوب اسالم بر باد رفته است

محمود شکری نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود با تسلیت فاجعه پلاسکو گفت: این واقعه یک هشدار برای تامین امنیت مردم بود.
وی همچنین با خیر مقدم با میرعامل و هییت مدیره جدید خدمت بامری را با داشتن سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را یک گزینه مثبت خواند.

شکری در ادامه خواستار ارایه یک برنامه جامع و افق جامع برای این شرکت شد و حفظ خط تولید موجود و راه اندازی مجدد را اقدامی ارزنده بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ مصوبه در قالب بودجه های چند ۱۰ میلیاردی اجرا نشده است اظهار کرد: یک برنامه شفاف برای ایجاد زمینه اشتغال در منطقه تدوین شود.

نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر گفت: مردم به سایر شاخه های اشتغال رغبتی نشان نمی دهند و اشتغال در صنایع چوب و چوکا را خواسته جوانان تالش با رشته های مرتبط بیان کرد.

شکری به شفاف نبودن برنامه این شرکت اشاره کرد و گفت:مدیرعامل پیشین نیز مواردی را بیان کرد که با عدم سرمایه گذاری شستا و شرکت هلدینگ به شکست انجامید.

وی در ادامه در مورد وضعیت این مجتمع گفت:صنایع چوب اسالم از سال ۱۳۳۴ راه اندازی شد که ۳ هزار نفر در آن مشغول بکار بودند که هم اکنون تنها ۱۵۰ نفر در این شرکت حضور دارند.

نماینده تالش سرمایه این شرکت را بر باد رفته خواند که نیازمند تامین مجدد سرمایه است و افزود: تامین سرمایه از طریق فروش سهام به مردم را یک راهکار موثر برای احیای ظرفیتهای این شرکت است.

شکری همچنین استفاده از ظرفیتهای سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و بنیاد برکت را دیگر گزینه های موجود برای تامین سرمایه بیان کرد.

وی شهرک مسکونی چوکا را برای انجام سرمایه گذاری در صنعت گردشگری نقطه ای مناسب بیان کرد که می توان از ساختمان بدون استفاده آن برای این منظور استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدایی امام جمعه اسالم نیز استفاده از زمینهای این شرکت برای تاسیس بازارچه و در صنعت گردشگری را خواستار شد.

در پایان سوت شرکت صنایع چوب اسالم که در گذشته و ساعات پایانی کاری این شرکت نواخته میشد توسط چند تن از مسوولان به صدا درآمد و به صورت نمادین از تلاشهای چندین تن از آتش نشانان منطقه قدردانی و دسته های گل به آنها اهدا شد.

منبع: دیارمیرزا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه