در گفتگو با 8دی؛

نماینده تالش از استخدامهای غیرقانونی در ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی و تعاون گیلان پرده برداشت

نماینده مردم تالش گفت: لیستهایی از استخدامهای غیرقانونی در ادارات کل ورزش و جوانان، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمان نوسازی مدارس و … وجود دارد که اینها خیانت به جوانان است.

نماینده تالش از استخدامهای غیرقانونی در ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی و تعاون گیلان پرده برداشت

محمود شکری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره لیست استخدامی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وجود روابط فامیلی در این استخدام ها اظهار داشت: این لیست تنها مختص به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتنماعی نیست. بنده از وزیر تعاون هم سوال کردم و ایشان گفتند ما مجوز چنین استخدامهایی را نداده ایم و اگر مدیر کل گیلان چنین اقدامی را انجام داده است تخلف کرده است.

وی افزود: قرار است با این لیست سازمان برنامه و بودجه گیلان برخورد شود. من درباره این لیست ها به رئیس جمهور تذکر داده ام و معاون امور مجلس ایشان را هفته گذشته دیده ام و به ایشان متذکر شده ام که هنوز به سوال من پاسخ داده نشده است.

شکری تأکید کرد: این لیست تنها یکی از لیست های استخدامی است که سازمان برنامه و بودجه گیلان داده است. متأسفانه رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان بدون در نظر گرفتن جایگاهها اظهار نظر کردند و این از ضعفهای آقای نوبخت است که مدیری را در جایگاه استانی قرار می دهد که جایگاهها را نمی شناسد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال ادامه داد: من در مجلس به رئیس جمهور تذکر دادم که چنین اتفاقی افتاده است. اگر این گزارش کذب باشد باید رئیس جمهور به من اعلام کند. تا امروز رئیس جمهور به من پاسخی نداده اند و یک مدیر استانی این موضوع را تکذیب کرد که با انتشار لیست اداره کل تعاون استان بر ادعای مدیر کل برنامه و بودجه گیلان خدشه وارد شد.

این نماینده مجلس افزود: لیستهای دیگری از استخدامهای غیرقانونی در ادارات کل ورزش و جوانان، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمان نوسازی مدارس و … وجود دارد و پیش بینی می کنیم که حدود ۵۰۰ نفر بصورت غیرقانونی در سالهای اخیر استخدام شده اند که این اقدام خیانت به جوانان تحصیلکرده بیکار است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهیار
این مدل استخدام ها در همه دولت ها متاسفانه وجود داشته از جمله دولت قبل و ایکاش هیچوقت اجازه این بی قانونی ها به احدی داده نمیشد
در حاشیه