برخورد گازانبری با رسانه‌های منتقد شایسته دولت حقوقدان نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد دولت با رسانه‌های منتقد مناسب نبود، گفت:‌ این برخورد دوگانه شایسته دولت حقوقدان نیست.

برخورد گازانبری با رسانه‌های منتقد شایسته دولت حقوقدان نیست
به گزارش ۸دی نیوز، مهرداد بذرپاش، نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رسانه‌های اصولگرا جز مبارزه با فساد اقدامی دیگری انجام نداده‌اند، گفت:‌ ملتی که صدها شهید را تقدیم کشور خود کرده است انتظار دارد تا مسئولان آن در زمینه فساد بی‌مهابا عمل کنند و در این موضوع تبعیضی قائل نشوند.
وی با اشاره به پرونده ایران در دادگاه لاهه گفت: خسارت ناشی از محکومیت ایران در ماجرای «کرسنت»، ۳برابر دستاورهای توافقات ژنو است در نتیجه نباید نسبت به آن سکوت کرد و مخفی گذاشتن آن خیانت به کشور است.
بذرپاش با انتقاد از برخوردهای تبعیض‌آمیز با رسانه‌های منتقد اظهار داشت:‌ اگر با یک رسانه‌ای همراه با دولت در مجلس انتقاد شود مجلس متهم و حتی تهدید می‌شود حتی هنگامی که دسته دسته رسانه‌های منتقد تحت فشار گازانبری دولت حقوقدان قرار می‌گیرند کسی به آن اعتراض نمی‌کند.
وی با بیان اینکه مردم فهیم ایران فرق شعار سیاسی با حرف واقعی را می‌فهمند خاطر نشان کرد: باید بدانیم که نمی‌توانیم در کاخ سفید طراحی کنیم و بعد در محافل خصوصی خودبه آن بپردازیم و گمان کنیم که کسی واقعیت امر را نفهمیده است چرا که این شیوه حکومت داری شیوه پسندیده‌ای نیست.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته دولتمردان اصلاحات در آن زمان گفت:‌در دوران اصلاحات نیز ما شاهد چنین اقداماتی بودیم اما نتیجه آن شد که هواداران آنان گفتند اصلاحات حرف مفتی بیش نیست بنابراین توصیه می‌ کنیم که دولتمردان به نیازهای واقعی مردم توجه کرده و صادقانه با آنان صحبت کنند چرا که کارکرد شعار سیاسی کوتاه مدت است اما متاسفانه گویا دولت خود را برای انتخابات بعد آماده می‌کند.
وی با بیان اینکه رسانه‌های اصولگرا انتقاداتی سازنده را نسبت به دولت مطرح کرده اند خاطر نشان کرد: انتقادات رسانه‌های اصولگرا مگر جز آن است که به سن بالای وزرای دولت با وجود نسل جوان کشور اعتراض کردند یا آنکه از دولت پرسیده‌اند که برای مسکن دار شدن مردم چه طرحی دارد و یا آنکه سفرهای استانی به کجا رسید و چرا سامانه ارتباط مردمی با توده‌ها قطع شده است یا اینکه طرح یارانه مستقیم به مردم به کجا خواهد رسید که اگر یارانه عوام فریبی بود آیا سبد کالا چنین نیست؟ و هزاران نکته پرسشی دیگر که به عنوان سوال مطرح می‌شوند و جوابی برای آن نیست./ خبرگزاری دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه