دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با 8دی:

ماهیت پلید و خصمانه آمریکا در برجام بر همه آشکار شد / راه علاج مشکلات کشور اتکا به اقتصاد مقاومتی است

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به آشکار شدن ماهیت خصمانه آمریکا در برجام گفت: تنها راه چاره مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است.

ماهیت پلید و خصمانه آمریکا در برجام بر همه آشکار شد / راه علاج مشکلات کشور اتکا به اقتصاد مقاومتی است

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و اظهار داشت: فرجام برجام طبق فرمایش مقام معظم رهبری پیش رفت و همانگونه ای شد که خیلی ها نسبت به آینده آن دلواپس بودند.

وی با بیان اینکه برجام دست آمریکایی ها را رو کرد، افزود: خیلی ها به رفتار های آمریکا خوشبین بودند و آمریکا را بعنوان ناجی تلقی می کردند اما با گذشت یک سری از مذاکرات اکنون ماهیت آمریکایی ها برای تمام دنیا مشخص شده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به محاسن برجام اشاره کرد و گفت: برجام حسن هایی را هم به دنبال داشت و آن آشکار شدن ماهیت پلید و خصمانه آمریکایی ها نسبت به ایران بود.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس آمریکا را بزرگترین خیانت کار بشریت بر شمرد و اظهار کرد: آمریکایی ها خیانت کاری بیش نیست و تاکنون تا توانسته به ما و به ملت بزرگ ایران ظلم و ستم و خیانت کرده است.

داداشی به عزم آمریکایی ها برای ترویج ایران هراسی و شیعه هراسی در دنیا متهم کرد و افزود: شماری از انسان های بیگناه در جغرافیای کره زمین به دستان این ستمکران عالم کشته می شوند و علاوه بر اینکه ما و مسلمانان را کشته و می کشند اسلام ستیزی را نیز در جهان به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه تنها راه چاره و علاج مشکلات کشور اتکا به اقتصاد مقاومتی است، گفت: ما چشم امیدمان نه به آمریکا و نه به سایر کشور های دنیاست بلکه امیدمان به خود و شعار مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدن به قله های رفیع اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم آستارا با اشاره به اینکه ما با کل دنیا به غیر از رژیم صهیونیستی و آمریکا تعامل داریم و اصل تعامل با دنیا را حفظ کرده ایم، ادامه داد: اینکه ما خود را وابسته به تصمیمات آمریکا کنیم این تصمیم درستی نیست و ما باید راهکاری را که ژاپنی ها و سایر کشورها برای روی پا ایستادن خود کرده اند را در پیش بگیریم.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با اعلام بر اینکه ما در کشور پتانسیل های زیادی داریم از جمله نفت و معادن و غیره و در کنار آن نیرهای کار زبده و ماهری هم وجود دارند که می توان از توان آنها بهره گرفت و کشور را به نتیجه خوبی رساند، بیان داشت: متاسفانه برخی از دستان پنهان و پشت پرده که در حال مدیریت هستند در حال مدیریت کردن منافع و منابع خود هستند و فکری به حال منافع ملی نمی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه